Renard Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Varför? För Nord inte gillade Laj. Den varningen var dock enban från början som togs bort, då kalle ansåg att det var lite väl hårt att bannas i en vecka för att ha sagt "Är du störd". Haha, det kan jag hålla med om. Varför är aldrig Patrik inne och skriver i tråden? Har lite frågor till honom. Orkar inte PM'a bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Haha, det kan jag hålla med om. Varför är aldrig Patrik inne och skriver i tråden? Har lite frågor till honom. Orkar inte PM'a bara Hej, fråga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Hej, fråga på. Tjaa Kommer det någon ny uppdaterad version inom någon snar framtid? Hur lång tid tog det att göra spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Tjaa Kommer det någon ny uppdaterad version inom någon snar framtid? Hur lång tid tog det att göra spelet? Uppdaterar hela tiden. Du ser i kommentarerna hur många uppdateringar jag har gjort. Nyaste uppdateringen var bättre vattenfysik. Tog 2-3 dagar men ca 4 om man räknar med alla uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Ok! Skulle du kunna tänka dig att lägga till en liten "luftmätare" som jag tipsade om förut? När luften tar slut som kommer det någon liten "game over" skylt eller något. Bara en liten idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Skönt spel ! undrar om du skulle kunna lägga till så att man kan ha flera gubbar inne samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Skönt spel ! undrar om du skulle kunna lägga till så att man kan ha flera gubbar inne samtidigt? Now that would be nice ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Hm luftmätare? Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel. Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp. Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. Det skulle vara något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Hm luftmätare? Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel. Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp. Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. Det skulle vara något! Jag längtar redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel. Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp. Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. Det skulle vara något! Låter helt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Okej, så du kan Flash, är tokigt bra på att rita, OCH är en hejare på ActionScript? Väldigt imponerande! Kul spel, också Redigerad 27 april, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Hm luftmätare? Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel. Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp. Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. Det skulle vara något! Genialiskt! Längtar som fasen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Hm luftmätare? Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel. Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp. Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. Det skulle vara något! Håller med till 100%! AWESOME. När kommer du "släppa" den versionen? Redigerad 28 april, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Angående nästa spel vet jag inte när det kommer. Måste sätta ihop art-baserade ragdolls först, som kan simma och sånt. Kommer bli mer AI-problem än fysikproblem där. Men ska väl sättas igång när/om jag känner mig motiverad någon gång. Okej, så du kan Flash, är tokigt bra på att rita, OCH är en hejare på ActionScript? Väldigt imponerande! Kul spel, också Haha, thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Gör det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 *Tömmer en 1000 kilos säck med motivation över Patriks huvud* Fråga inte hur jag orkade lyfta säcken bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Snart har det gått en månad, hur går det? Har du lagt ner hela? btw *BUMP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Eller hur! Jag är sugen som f*n på Water Ragdoll 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag - Har du lagt ner hela, eller kommer det en 2:a? Han - Det kommer, det kommer. Men måste spawna på nya idéer. Så ge han ideér nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Syremätare som går att sätta på/stänga av Mer saker att leka med i vattnet Och ta för Guds skull inte bort funktionen att kunna sänka/höja vattennivån! Ibland kör jag utan vatten också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts