Jump to content

Water Ragdoll

Patrik
 Share

Recommended Posts

Varför? För Nord inte gillade Laj. Den varningen var dock enban från början som togs bort, då kalle ansåg att det var lite väl hårt att bannas i en vecka för att ha sagt "Är du störd". >_<

Haha, det kan jag hålla med om.

Varför är aldrig Patrik inne och skriver i tråden? Har lite frågor till honom. Orkar inte PM'a bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tjaa :D

Kommer det någon ny uppdaterad version inom någon snar framtid?

Hur lång tid tog det att göra spelet?

Uppdaterar hela tiden. Du ser i kommentarerna hur många uppdateringar jag har gjort. Nyaste uppdateringen var bättre vattenfysik. :doh:

Tog 2-3 dagar men ca 4 om man räknar med alla uppdateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm luftmätare? ;)

Angående flera gubbar kommer jag nog ha det i mitt nästa spel.

Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp.

Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. :o

Det skulle vara något!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm luftmätare? ;)

Det kommer vara en stor basäng där man kan släppa ner "levande" ragdolls som sedan försöker simma till kanten av basängen och kliva upp.

Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. :o

Det skulle vara något!

Jag längtar redan! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. :confused:

Det skulle vara något!

Låter helt underbart! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm luftmätare? :whistling:

Sedan ska man kunna släppa ner olika köttätande djur i basängen, t.ex krokodiler, pirayor, hajar, you name it. Kanske också ha någon form av pengar som man kan tjäna, så att man kan köpa större och större djur. Och självklart... blod. :confused:

Det skulle vara något!

Genialiskt! Längtar som fasen!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm luftmätare? :)

Det skulle vara något!

Håller med till 100%! AWESOME.

När kommer du "släppa" den versionen?

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående nästa spel vet jag inte när det kommer. Måste sätta ihop art-baserade ragdolls först, som kan simma och sånt.

Kommer bli mer AI-problem än fysikproblem där. Men ska väl sättas igång när/om jag känner mig motiverad någon gång.

Okej, så du kan Flash, är tokigt bra på att rita, OCH är en hejare på ActionScript? Väldigt imponerande! Kul spel, också :)

Haha, thanks. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...