Patrik Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/Water-Ragdoll-82128078 Ny ragdoll-editor! Har lagt till en massa nya funktioner sen förra versionen. Instruktionerna finns i kommentaren. Lek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Rätt kul faktiskt. Keep up da guud wurk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Kul. Snyggt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Killen är stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Det här är ju skitkul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Perfekt tidsfördriv! En rolig sak vore om han hade en "CO2 Gauge". Alltså att man kan dränka honom om man vill. Sadistiskt? Hell yea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Killen är stark Han kanske bara har en illaartad svamputväxt på huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Han kanske bara har en illaartad svamputväxt på huvudet Den väger väl fortfarande för det eller? Skoj spel/sak by the way, hoppas du utvecklar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Den väger väl fortfarande för det eller? Kan ju vara så att någon mobbare fyllt hela skiten med helium så att han bara hänger där. Vägrar tro att han är så stark. @PATRIK: Är han stark eller är det svamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Kan ju vara så att någon mobbare fyllt hela skiten med helium så att han bara hänger där. Vägrar tro att han är så stark. @PATRIK: Är han stark eller är det svamp? @RENARD: Är du störd i huvudet eller har du bara otroligt tråkig humor? Ontopic: Det är kul att fippla med rep och krokar så man får gubben att tänjas ut i alla olika slags former. Redigerad 9 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Kul spel, men en sak som är lite störande är att om jag stänger ner en flik medans jag spelar så startas spelet om. Alltså alla objects försvinner och allt börjar om. Lite störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 @RENARD: Är du störd i huvudet eller har du bara otroligt tråkig humor? Både och. Jag har en likadan svamputväxt som ligger som en tyngd på hjärnan och gör mig störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Kul spel, men en sak som är lite störande är att om jag stänger ner en flik medans jag spelar så startas spelet om. Alltså alla objects försvinner och allt börjar om. Lite störande. Vad har du för konstig webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 @RENARD: Är du störd i huvudet eller har du bara otroligt tråkig humor? Ontopic: Det är kul att fippla med rep och krokar så man får gubben att tänjas ut i alla olika slags former. Akta dig för Nord, jag fick varning för det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Vad har du för konstig webbläsare? Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Akta dig för Nord, jag fick varning för det där. Varför? Det är ju bara en oskyldig fråga. Fan, det här spelet är lika roligt fast jag spelat det 300 ggr nu! Bra gjort Patrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Varför? Det är ju bara en oskyldig fråga. Fan, det här spelet är lika roligt fast jag spelat det 300 ggr nu! Bra gjort Patrik! Varför? För Nord inte gillade Laj. Den varningen var dock enban från början som togs bort, då kalle ansåg att det var lite väl hårt att bannas i en vecka för att ha sagt "Är du störd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts