StellHell Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Well, jag betvivlar att Vice. är såvida insatt att han vet. 64-bitars OS är överlag för 64-bitars CPU och vice verca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Well, jag betvivlar att Vice. är såvida insatt att han vet. 64-bitars OS är överlag för 64-bitars CPU och vice verca. Hehe, vet bara att jag har 32-bitar vista. Redigerad 7 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Då ska du använda "ESET.NOD32.Business.Edition.v3.0.672.Incl.Fix-CONDOM (32bitars) " som Stellhell sa. Btw om jag minns rätt vad alle sa så ska man kunna använda 64bit system på ett 32 bit system. Men man kan inte använda ett 32bit system på ett 64bit system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Då ska du använda "ESET.NOD32.Business.Edition.v3.0.672.Incl.Fix-CONDOM (32bitars) " som Stellhell sa. Btw om jag minns rätt vad alle sa så ska man kunna använda 64bit system på ett 32 bit system. Men man kan inte använda ett 32bit system på ett 64bit system. Tvärt och om Du kan köra 32-bitars application på 64-bitars system. INTE 64-bitars application på 32-bitars system.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Tvärt och om Du kan köra 32-bitars application på 64-bitars system. INTE 64-bitars application på 32-bitars system.. Ups sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 När det gäller NOD dock så verkar iaf inte 32bit funkar på 64bit system. Innan folk dementerar, jag har testat (det är också anledningen till att jag hade namn till både 32 och 64). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts