Vice. Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Blev av med mitt gamla nod32 för någon månad sedan och har sedan dess varit skyddslös. Har kollat efter Nod32 men det har varit för dyrt, och jag har inte "hittat" rätt version. Kan ni tipsa mig så skicka gärna ett pm, hade uppskattats. Har Windows Vista givetvis... =) Sitter och funderar på det här: http://www.free-av.com/ Har ni någon erfarenhet av det, är det bra? Eller kan ni tipsa om något annat bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) AVG Antivirus är bra. Gratis också. EDIT: Långsam är jag! Redigerad 9 april, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 För tillfället använder jag avast! iom att min nod32-trial gick ut. Jag tror avast! är ett ganska bra program (och gratis dessutom) men jag förstår mig inte riktigt på det och kommer därför att byta snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Är inte så insatt, men jag vet att Norton är superskit (upptäcker hälften av mina virus, blockar saker jag tillåter, tillåter inte att jag tillåter saker, blockar saker den inte säger till om att den blockerar, med mera, med mera, med mera...) och att jag aldrig haft problem med Kaspersky Internet Security. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Spelar du spel?, besöker du porrsidor?, sysslar du med farliga program?, har du en router?. Vi behöver lite mer information för att kunna bedömma vilket virusskydd passar dig bäst. Det bästa just nu är: ESET NOD32® Antivirus 3.0 & ZoneAlarm® Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) 1) Spelar du spel? 2) besöker du porrsidor? 3) sysslar du med farliga program? 4) har du en router?. Vi behöver lite mer information för att kunna bedömma vilket virusskydd passar dig bäst. Det bästa just nu är: ESET NOD32® Antivirus 3.0 & ZoneAlarm® Pro. 1)Ja, 2)Njaaeeö öh... 3) nej 4) Nej Redigerad 12 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Är inte så insatt, men jag vet att Norton är superskit (upptäcker hälften av mina virus, blockar saker jag tillåter, tillåter inte att jag tillåter saker, blockar saker den inte säger till om att den blockerar, med mera, med mera, med mera...) och att jag aldrig haft problem med Kaspersky Internet Security. Glöm inte det Norton gör med datorns CPU, kommer ihåg hur segt allting gick när jag hade det för några år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Min bror fixade en Gratis kopia av F-secure Funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Min bror fixade en Gratis kopia av F-secure Funkar utmärkt! Let's share the f-security! Jag har precis börjat på mitt andra år med F-security. Den upptäcker i princip allt, men den segar lite på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Let's share the f-security! Jag har precis börjat på mitt andra år med F-security. Den upptäcker i princip allt, men den segar lite på datorn. Extra jobbigt när den börjar med nerladdningar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) De bästa gratis antiviruset är Avira ...... som jag nu såg att du hade skrivit i första posten har hört att kaspersky o f-sercure är oxå bra Redigerad 11 maj, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Behöver virusskydd och det snabbt. Nod32? Någon som vet vart man kan hitta det, gärna gratis. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Behöver virusskydd och det snabbt. Nod32? Någon som vet vart man kan hitta det, gärna gratis. =) Fråga Gizmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Tanka en trial från deras hemsida och sedan den där fixen som ger en 30-års testperiod. Vad jag har förstått så är det inte ens olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Tanka en trial från deras hemsida och sedan den där fixen som ger en 30-års testperiod. Vad jag har förstått så är det inte ens olagligt. Haha, inte ens olagligt. Om man får en produkt som ska kosta, gratis i 30 år så är det olagligt. vice.: ESET.NOD32.AntiVirus.v3.0.657.x64.inc.PATCH (64-bitars) ESET.NOD32.Business.Edition.v3.0.672.Incl.Fix-CONDOM (32bitars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Haha, inte ens olagligt. Om man får en produkt som ska kosta, gratis i 30 år så är det olagligt. vice.: ESET.NOD32.AntiVirus.v3.0.657.x64.inc.PATCH (64-bitars) ESET.NOD32.Business.Edition.v3.0.672.Incl.Fix-CONDOM (32bitars) Vad är skillnaden på dem? Beroende på vilken Windows version man har? Tack. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Beroende på vilken Windows version man har? Tack. =) Ja, Det beror på om du har 32-Bitars eller 64-Bitars versionen av Windows. Redigerad 7 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Let's share the f-security! Jag har precis börjat på mitt andra år med F-security. Den upptäcker i princip allt, men den segar lite på datorn. Lite? Har man en gammal dator (1 gb ram/ 1.6 ghz Celeron till bärbar / 2.5 tum ide HDD) så är F-Secure VÅLDTAGANDE. 19 processer som körs samtidigt och en brandvägg som blockar allt, till OCH med ping är bara sjukt. Synd att mycket av dagens skolor/kommunala(?) kör F-secure på gammla burkar Men F-Secure är ju bättre än Norton dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vad är skillnaden på dem? Beroende på vilken Windows version man har? Tack. =) Beror på om du har en eller flerkärning processor. 32-bitars (aka. x86) eller 64-bitars (aka. x64) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Beror på om du har en eller flerkärning processor. 32-bitars (aka. x86) eller 64-bitars (aka. x64) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts