VickeX Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Jag testar att dra igång en community stunting-video här för att se hur många som är intresserade. Det får bli stunts i GTA San Andreas och inga map-mods är tillåtna. Varför, tänker ni? Jo därför att GTA IV snart kommer ut, och min tanke med den här filmen är så som i trådbeskrivningen, "Will it live on?". Kommer folk fortfarande att stunta lika mycket i SA när GTA IV kommer ut? Ungufär samma fråga som många ställde sig för VC när SA var nära sitt releasedatum. Frågan är då, hur många är på? Jag tänkte att det vore kul om vi kunde släppa filmen dagen innan IV's release. Så ett preliminärt inlämningsdatum för stunts får bli på fredagen veckan innan så att vem som en redigerar kan göra det på helgen då han är ledig. Om detta blir alldeles för lite tid att stunta på (mindre än en månad) så får ni säga till, så får vi skjuta upp det här, och släppa filmen senare, vilket självklart skulle funka lika bra. Och samma sak med det där om att inga map-mods är tillåtna. Vill majoriteten absolut få använda sådanna så antar jag att jag måste låta det gå. Ni som är med och stuntar får se till att lämna in 2-5 eller mer stunts innan eller på inlämningsdatumet (Preliminärt; 25 april) Anmälda: VickeX Antepanteboy (Theonly One) Skarin (Lanza) Chilli_13 Tveksamma: Kebab Kicken Redigeringsvilliga: Antepanteboy (Theonly One) Godfather Redigerad 14 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Hmm, grafikkortet pallar knappt SA på lägsta inställningar, så det är VC som gäller för mig nu för tiden. Har dock två-tre ganska kassa stunts som jag skulle kunna skicka in ifall ni inte får in tillräckligt. Men de är som sagt inte så bra. Ha mig som reserv eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 GL! Du är väl på eller hur? Du är ju lätt den bästa SA stuntaren här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) Nej, jag är inte med. Redigera kan jag dock tänka mig Redigerad 7 april, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Hmm, grafikkortet pallar knappt SA på lägsta inställningar, så det är VC som gäller för mig nu för tiden. Har dock två-tre ganska kassa stunts som jag skulle kunna skicka in ifall ni inte får in tillräckligt. Men de är som sagt inte så bra. Ha mig som reserv eller något. Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Inte dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Inte dö. Det tycker inte jag heller. Men uppenbarligen så verkar inte speciellt många vara intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Måste stuntsen vara nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jag kan nog skicka in nått/några stunt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Måste stuntsen vara nya? Inget stunt har varit nytt i våra tidigare Comunitys tror jag, så det är bara att skicka det du landar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 ändra mitt namn till Lanza har inte ändrat avataren och signaturen än >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Kan möjligen vara med, men jag är lite ringrostig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Äh. Ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Okej, för att nörda till det hela lite: Turtle Dicks bump to sf bridge från AOA och lite annat sådant är lite för lame att skicka in, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Är du knasig? Skicka in en polespin om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Kanske skulle kunna landa nått om jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Om ni fortfarande ska göra videon ska jag se om jag kan landa nåt stunt till helgen, om behovet finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 topicen värkar vara lite död, är projektet forfarande vid liv? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts