notorius Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 måste man döda alla militärer på basen för att få huntern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 ingen! antingen efter 100hp eller klarat main storyn så får du den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Du kunde ha frågat i din andra topic. Nej du måste inte döda dom. Gå in på polisstationen och ta poliskläderna, sen kan du gå in obemärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag har klarat storyn och tatt alla 100 hp och jag behöver bara åka till South Beach eller vad det nu heter (har inte spelat på länge )... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 jag har klarat storyn och tatt alla 100 hp och jag behöver bara åka till South Beach eller vad det nu heter (har inte spelat på länge )... aah....den komemr upp på en lite helipad i "Ocean beach" när du tagit 100 hp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 når kommer den till militär basen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 når kommer den till militär basen när du klarat story-line Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 när du klarat story-line HA !! nu hade du allt fel !! (nästan iaf). det spelar ingen roll vad det är du tar/klara först, den kommer ändå alltid upp först i militär basen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts