Tobbzone Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Är sugen på minigunen men ja kan inte hitta någon. Är det någon som vet som vill berätta för mig? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Fuska fram den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Den finns annars bland annat på en viadukt på San Fieros järnvägsbro. Flyg med helikopter, hydra eller jetpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Det hära är vid san fiero järvägs bron. *EDIT* Min tredje bild kom inte med, hoppas det hjälpte iaf Redigerad 5 april, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 5 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Det hära är vid san fiero järvägs bron. *EDIT* Min tredje bild kom inte med, hoppas det hjälpte iaf Tackar så mkt för hjälpen. Men ja hittade den inte där heller Haha Redigerad 5 april, 2008 av Tobbzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Den finns också på en byggarbetsplats i sydöstra LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Den finns också på en byggarbetsplats i sydöstra LV. Hmm, har aldrig tänkt på. Var? Hunter Quarrel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Hmm, har aldrig tänkt på. Var? Hunter Quarrel eller? Nej, inte där. Hunter Quarry ligger till väster om LV tror jag bestämt. Den platsen jag syftar på ligger nära den stora motorvägen som löper runt LV och så finns det där en bulldozer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 den finns även i ett parkeringshus i LV och även i ett annat ställe (4 allt som allt vad ja vet iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Har för mig att den finns i Mike Torenos hus också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Har för mig att den finns i Mike Torenos hus också. Ja det var där ja hittade den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 8 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Fuska fram den. Finns det nå fusk till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Finns det nå fusk till den? Nej de finns de tyvärr inte Redigerad 8 april, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Som nån sa innan så finns minigun vid Toreno. Där finns också raketerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Som nån sa innan så finns minigun vid Toreno. Där finns också raketerna. Och eldkastaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Och eldkastaren. Ah, glömde den. My bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Den finns också på en byggarbetsplats i sydöstra LV. Gör den? Jag letade där och hittade ingen. Fast jag kanske är en dålig vapenhittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Gör den? Jag letade där och hittade ingen. Fast jag kanske är en dålig vapenhittare. Om du menar det där huset vid vattnet i LV så tror ja du måste göra uppdrag där för att få vapen. Kolla också i huset om det nu är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Om du menar det där huset vid vattnet i LV så tror ja du måste göra uppdrag där för att få vapen. Kolla också i huset om det nu är det. Jag hittade den, den var uppe på en byggställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag hittade den, den var uppe på en byggställning. Precis det ställe jag syftade på! Kaka till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts