notorius Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag har klarat storyn, dvs efter uppdraget där man ska döda lance och sonny och jag undrar om man får huntern då? i sånna fall var finns den? /notorius:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag har klarat storyn, dvs efter uppdraget där man ska döda lance och sonny och jag undrar om man får huntern då? i sånna fall var finns den? /notorius:) Ja den finns på miltärbasen. Man om du har tagit alla paket också så finns den på hotellet i Ocean Weiw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ja den finns på miltärbasen. Man om du har tagit alla paket också så finns den på hotellet i Ocean Weiw. Hur kommer man upp på taket på Ocean View, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 den finns inte på hotelet utan på en hellikopterplatta lite längre ner vid kusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts