Boomer Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Fyndigt. ---- Har det getts någon information om hur sparfunktionen ser ut i IV? Är det lika "fritt" med sparandet som i III+SA+VC? Problemet är ju då att det är väldigt frestande att ladda om varje gång något sämre händer (t.ex. då man blir arresterad). Har för mig att det sas något om en autosave funktion efter varje uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Fyndigt. ---- Har det getts någon information om hur sparfunktionen ser ut i IV? Är det lika "fritt" med sparandet som i III+SA+VC? Problemet är ju då att det är väldigt frestande att ladda om varje gång något sämre händer (t.ex. då man blir arresterad). Jo, det fenomenet har man ju upplevt många gånger (och det är det som gör GTA1 mycket roligare ). Jag tror att man fortfarande måste/kan spara i sina safehouses, men inget har sagts om hur man laddar. Har för mig att det sas något om en autosave funktion efter varje uppdrag. Japp, men såvitt jag fattat kan man inte bara stänga av konsolen efter att man klarat det. Eller, vad vore annars poängen med autosave? Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har för mig att det sas något om en autosave funktion efter varje uppdrag. Det stämmer. Dessutom, misslyckas ett uppdrag får man möjligheten att göra om det igen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts