Marcus vercetty Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag bara undrar om autosiktet kommer att finnas i vice city på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 nej, för då har man ju en mus att styra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Jag föredrar utan autosikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) Jag föredrar utan autosikte. Me autosikte är det bra på t.ex Phnom Phen 86 (lr va de hette) när man ska hämta pengarna på taket, de ä ju typ 10 gubbar som står i huset å de ä de bra me autosikte tycker i alla fall jag, men om man vill typ skjuta däck, fåglar eller liknande så kan de va bra att inte ha autosikte. På dator är de säkert lättare utan autosikte.... Redigerad 28 februari, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) angående auto siktet: i en hel del receptioner stog det (innan vice city kom ut) att autosiktet skulle vara klumpigt, jätte dåligt och inte alls likadant som i gta3... det ända jag har märkt inte märkt någon skillnad på spelt än. ...............edit............... förutom att det ser lite anorlunda ut. har den anndra ringen någon efekt ? Redigerad 28 februari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 angående auto siktet: i en hel del receptioner stog det (innan vice city kom ut) att autosiktet skulle vara klumpigt, jätte dåligt och inte alls likadant som i gta3... det ända jag har märkt inte märkt någon skillnad på spelt än. ...............edit............... förutom att det ser lite anorlunda ut. har den anndra ringen någon efekt ? "receptioner" ? .... du råkar inte mena "recensioner" ??? de e ganska stor skillnad på dom två sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 "receptioner" ? .... du råkar inte mena "recensioner" ??? de e ganska stor skillnad på dom två sakerna Jo, de menar han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jo, de menar han! d var d jag misstänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 eeh... hrm skulle bara ööh... göra det lite klurigare för er hrm... har ni nått svar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 d var d jag misstänkte Fast kankse inte... "I en hel del receptioner stog de..." De funkar ju! På bänken, eller va man ska säga, på receptionen stog de att autosiktet blir fult å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Fast kankse inte... "I en hel del receptioner stog de..." De funkar ju! På bänken, eller va man ska säga, på receptionen stog de att autosiktet blir fult å sånt. d funkar ju ...... rent gramatiskt ..... men inte f*n e d logiskt ...... dessutom tror jag detta är att spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 okej det är bra. jag har inte så höga betyg i svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts