Vinnie Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Margaret Thatcher lyckades ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Att du inte är smart nog att tänka själv. Det är inte så lätt att tänka själv med den sortens information man kan få från alla olika sorters håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tobbe- Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 JA men tänk om en jävla negerapa styr då... en sån skulle aldrig kunna dödda alla jävla muslimterorrister Tänk på va fan du säger och lär dig stava för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Tänk på va fan du säger och lär dig stava för i helvete. Han var ju väldigt seriös när han skrev det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Tänk på va fan du säger och lär dig stava för i helvete. Du är väl inte neger? --- On topic så tror jag att kvinnor är sämre på att kriga än män, men det är ju en bra sak! Sen gör nog generaler och dylika mer av själva krigsföringen medan presidenten pekar på vad som ska göras och skriver på papper, så det klarar nog även Clinton av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Du är väl inte neger? Vad har det med saken att göra? Man kan väl bli stött av inlägget ändå. Även om jag var oseriös, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Margaret Thatcher lyckades ju. Vote: Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 hon kan hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 JAG(!) tror att det hänger mycket på mentalitet. kvinnor ogillar krig mer än män och lär försöka hitta andra sätt att lösa konflikten på än att döda varenda käft i landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vote: Ja. Men om hon är bra på det är en annan sak *skrattar som en gubbe och håller mig för magen*. Hillary är väl inte så inne på krig? Sen så är det väl inte presidenten själv som styr kriget så mycket, hon eller han har väl ett gäng med personer som fixar sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 hon kan hej Hon sade hej. - sadet hon kusten gusten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 You can't have manslaughter without laughter? Klart hon kan. Mitt ex var en jävel på att skapa krig, och hon var kvinna (Ja, faktiskt...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 You can't have manslaughter without laughter? Klart hon kan. Mitt ex var en jävel på att skapa krig, och hon var kvinna (Ja, faktiskt...). Men hon sade kusten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vad har det med saken att göra? Man kan väl bli stött av inlägget ändå. Även om jag var oseriös, då. Äh, det hade funkat bättre i tal. Jag skrev det som om det skulle vara något fel om han var neger, men äsch skitsamma, jag skojade i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Äh, det hade funkat bättre i tal. Jag skrev det som om det skulle vara något fel om han var neger, men äsch skitsamma, jag skojade i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Eftersom kammen dras över alla kvinnor så fick det bli ett nej. Men det är ganska individuellt. Klart det finns krigsinsatta kvinnor, men inte lika många som det finns icke-krigsinsatta kvinnor. Män har i flera tusentals år gillat våld. Och kvinnan har alltid varit mer eller mindre emot våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 http://www.kvinnorkan.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Haha, ja. Alla är människor. Margaret Thatcher var ju premiärminister i Storbritannien under Falklandskriget. Visserligen var det försvar, men det var ändå under hennes ledning som de skickade brittiska flottan.Margaret Thatcher lyckades ju. TACK! Skönt att höra någon med allmänbildning här. Btw kan Hillary kriga, men hon har ju visat stort missnöje med Irakkriget och är nog inte den som skickar soldater till höger och vänster. Clinton är diplomat och inte maktgalen som vissa andra "buskar" är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Ja, jag tror en kvinna kan föra krig. Och även att Obama skulle kunna, vilket vissa korkade rasister på forumet inte verkar fatta. Det har inte med hudfärg eller kön att göra, det har med ens intellekt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Det har inte med hudfärg eller kön att göra, det har med ens intellekt att göra. Där en ovillighet att kriga tyder på stort intellekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts