luddee Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vad tror ni, kan en kvinna visa järnhanden och skicka iväg sin flotta för en invasion ... känns konstigt Syftar då på Hillary som kanske kommer styra världens stormakt inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) JA men tänk om en jävla negerapa styr då... en sån skulle aldrig kunna dödda alla jävla muslimterorrister Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 JA men tänk om en jävla negerapa styr då... JA FYFAN. Klart som korvspad att en kvinnlig president kan föra krig... duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nein, fyhelvete! Kvinnor har mindre hjärnor än oss män, och de är inte lika utvecklade som oss. Kvinnor har mindre medulla oblongata än oss, och är därmed mesiga än oss män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vem som helst kan föra krig om man bara är nog galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jadå, men det skulle "kännas konstigt" enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Negerapor gillar att klättra i träd och bo i hyddor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Negerapor gillar att klättra i träd och bo i hyddor. Sluta spamma forumet, noob Redigerad 3 april, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Sluta spamma forumet, noob Go whine elsewhere, pussy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jadå, men det skulle "kännas konstigt" enligt mig. Kan du, när du känner att det är konstigt, tänka så pass långt att du inser att det bara beror på att du, och många andra, är tröga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 självkart itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Varför inte? Pisstråd. Kan en myra föra krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 JA FYFAN. Klart som korvspad att en kvinnlig president kan föra krig... duh. http://img529.imageshack.us/img529/7043/1205003263275sx6.jpg http://img20.imageshack.us/img20/1103/bmnbdsmfrx6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) uuuuuuusel poll.. spam spams apm m.. klart att en kvinna kan föra krig.. jag menar, varför itne? jag trorinte hillary vinner ändå så det spelar ingen roll.. >.> one badass mother fucker [ /quote] OBAMA FTW ! Redigerad 3 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Kan du, när du känner att det är konstigt, tänka så pass långt att du inser att det bara beror på att du, och många andra, är tröga? Alltså. Det är helt och hållet min personliga åsikt. Och jag vet inte varför det känns konstigt att en kvinna, enligt mig, inte kan föra krig. Det är bara en djupliggande känsla. Visst, jag har säkerligen fel angående det ovanstående. En kvinna kan säkert leda en nation i krig lika bra som en man, men det är just det att det är en "vanesak" att män leder sina länder in i krig. Jag vill inte starta ett flamewar eller något i den stilen, så kan vi bara lägga saken åt sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Det är rätt intressant, en diskussion är inte ett flamewar. Men när du säger att det är din personliga åsikt, det är det ju inte. Du förstår väl att samhället du växt upp och levt i under hela ditt liv har påverkat din personliga åsikt? Att om vi hade haft en värld styrd av bara kvinnor med en man som nykomling hade du tyckt att det kändes konstigt, eller hur? Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 JA! Men har ändå svårt att föreställa mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Du förstår väl att samhället du växt upp och levt i under hela ditt liv har påverkat din personliga åsikt? Att om vi hade haft en värld styrd av bara kvinnor med en man som nykomling hade du tyckt att det kändes konstigt, eller hur? Ja, det har du rätt i. Och nu verkar det även som att du har sett anledningen till varför jag tycker det skulle kännas konstigt om en kvinna förde ett krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Haha, ja. Alla är människor. Margaret Thatcher var ju premiärminister i Storbritannien under Falklandskriget. Visserligen var det försvar, men det var ändå under hennes ledning som de skickade brittiska flottan. Redigerad 3 april, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Ja, det har du rätt i. Och nu verkar det även som att du har sett anledningen till varför jag tycker det skulle kännas konstigt om en kvinna förde ett krig. Att du inte är smart nog att tänka själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts