Hvl10nh Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 När släpps Mercenaries 2? Och vart kommer man kunna köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 När släpps Mercenaries 2? Och vart kommer man kunna köpa det? Enligt IGN kommer det i augusti och du kan ju köpa det vart som helst typ på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Enligt IGN kommer det i augusti och du kan ju köpa det vart som helst typ på CDON. vaaaa en till försening för två månader sa de att det skulle släppas 25 april men isåfall har det blivit en till försening. BTW någon som tror att det blir bra, Mercenaries 2 World In Flames? Officiell hemsida: http://www.mercs2.com/ Lite info: Mer frihet, nyamiljöer och båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 När släpps Mercenaries 2? Och vart kommer man kunna köpa det? Vart man kommer kunna köpa det?! är du seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Diggade ettan ett tag, tröttnade dock. Men jag märker att jag börjar dras mot det mer och mer. Tror dock inte att tvåan kommer bli mycket bättre. Men kul att Mattias Nilsson är med igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Jag tror tvåan kommer bli bättre än ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Tror det kommer bli samma grej som i ettan. Man åker runt i ett färglöst landskap med tråkig musik och skjuter folk som skriker saker man inte förstår. Men vi får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts