Vice. Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Tror inte det finns en Condemned tråd, då jag sökte... Hur som helst, spelet släpps i veckan på PS3 och 360. Har spelat det första spelet och det var helt okej. Inte lika bra som resident Evil spelen men som sagt, helt okej. Tyckte det var grymt lätt spel, och lite tunt. Om jag minns det rätt så var det även ett ganska kort spel. In i en byggnad, vifta lite med en UV-lampa, slå en uteliggare på truten, lysa lite till med lampan, slut... Jag fick det gratis sist, vilket jag inte kommer att få den här gången, så frågan är: är det värt att lägga pengar på det? Vad tror ni!? Trailer: [youtube-old]3-5FJl1UjTs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Eftersom Condemned 1 var en höjdare så tycker ja iaf att du ska testa på 1:an och 2:an Fast ja har inte kört 2:an men verkar bra iaf. Hoppas det gör en PC version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Jag har inte kört 1:an,är det köpvärt? Redigerad 3 april, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Condemned 2 demot finns att tanka på Playstation Store. Testade, ingenting jag skulle köpa. Redigerad 3 april, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts