Adriian Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Till höger. Alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Sitter såklart alltid på höger sida eftersom man vill inte gärna gå rakt ut i trafiken när man går ut ur bilen. Är jag däremot i ett land som har vänstertrafik så sitter jag självklar på vänster sida eftersom man vill gå ut på trottoarsidan, inte trafiksidan. Men det gör alla förmodar jag? Tror inte det finns någon som vill gå rakt ut i trafiken när de går ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Kvittar, men jag tycker inte om mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Varierar egentligen, men det blir oftast höger så jag röstade det. Anledningen till det är att jag då sitter bakom mamma, vilket gör att jag får lite mer benrum än om jag skulle sitta bakom pappa som måste dra tillbaka sätet rätt mycket då han nästan är lika lång som mig. Och det är oftast pappa som kör när vi ska någonstans då mamma kör bil till och från jobbet hela tiden, och därmed gärna slipper det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Höger. Alltid höger. Det lär väl antagligen vara pga att pappa oftast kör, och han sitter långt bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Till Vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 På kanterna, annars inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Får jag inte sitta fram så är jag inte med. Till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 I mitten, jag är inte som er andra! nämen de varierar beroende på tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Höger så att man kan se hastighetsmätaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Höger så att man kan se hastighetsmätaren.. För det är väldigt ofta man ligger i hastigheter som får en att vilja kolla på hastighetsmätaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 För det är väldigt ofta man ligger i hastigheter som får en att vilja kolla på hastighetsmätaren? Beror ju på ve man åker med morsan och farsan kör alltid under laglig hastighet, några av mina polare kör onödigt jättefort, och man vill få en glimt av hur fort det går innan man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag sitter på höger sida, en vanesak helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Beror ju på ve man åker med morsan och farsan kör alltid under laglig hastighet, några av mina polare kör onödigt jättefort, och man vill få en glimt av hur fort det går innan man dör. Jodå, men när man är ~15år är det väl vanligare att åka med mor o far än polare i "köra snabbt och vårdslöst"-åldern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) Jodå, men när man är ~15år är det väl vanligare att åka med mor o far än polare i "köra snabbt och vårdslöst"-åldern? Pappa brukar köra fort ibland..men jag är bara nyfiken över hur fort det går,har inget bättre för mig när jag åker bil Redigerad 12 april, 2008 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag sitter ALLTID till höger, det är skönare att ta på bältet med höger arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smiledude Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 höger annars får jag ont i arslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Värt att dra upp flera månaders tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 (redigerad) Null vote: Bagageluckan! __ Nä men , allt utom mitten. Redigerad 1 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Gillar inte att sitta i baksätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts