yo.yo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Sitter alltid till vänster. Har gjort det sen jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Brukar hålla mig till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vänster. Kommer inte ihåg senaste gången jag satt på högersida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger. Min syster satt alltid till vänster så det blev höger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Eftersom jag är ganska lång (runt 1.90) så sitter jag för det mesta i fram, men sitter jag bak försöker jag sitta bakom den person som är kortast i fram, då får man bättre utsikt, samt som någon tidigare sade, man får mer benutrymme. Att sitta i mitten går bra så länge det inte är en bil som har en "mittgrej" mellan framsätena för då slår man i benen där. Dessvärre har ju de flesta bilar det, så jag undviker hellst mitten. Intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 VOTE: Till höger. Sitter antingen fram brevid föraren, samma sida när jag sitter bak. Kan inte sitt bakom föraren då jag är en lång jävel på 195 cm och tvingar då den framför att förfram sitt säte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag brukar sitta till höger, men egentligen kvittar det. Höger av den enkla anledningen att föraren oftast vill sitta med stolen långt bak, medans den som sitter till höger där framme kan anpassa sig! I mitten är dock inget att föredra, äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Jag sitter till höger eftersom jag får mer benutrymme då. Eftersom att Pappa kör och han är längst. Redigerad 3 april, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Roligt tråd! Jag minns att jag alltid brukade sitta på vänster sida. Minns till och med min första barnstol (inte babystol), den var på vänster sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Det kvittar helt ärligt. Röstade t.o.m null nu. Jag bryr mig inte om sådant, sätter mig bara där det antingen finns plats eller där jag känner för det. Det blir vanligtvis på den sida bilen jag just då är på och det brukar bli lite utspritt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Om jag måste sitta bak så sitter jag till höger. Detta för att pappa (föraren) har sin stol så långt bak att jag inte får nog med plats för mina ben. Jag föredrar dock att sitta fram, bredvid föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Om jag sitter där bak är det alltid på vänster sida av någon konstig anledning och min syster på höger. Det har varit så här i urminnes tider. Sedan jag ahde barnstol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger. Föredrar dock att sitta fram vilket jag oftast gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Detta kanske är en "hjärtat till vänster, plånboken till höger"-fråga? Men jag sitter oftast till höger vilket genast motbevisar min teori... jag vet inte ens varför jag skriver här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Kör oftas, och om jag inte kör så roffar jag åt mig framsätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag kör i princip alltid. om jag inte kör sitter jag fram. anledningen är enkel. är pickup och skåpbilsägare. i pickupen finns visserligen baksäte, men vill inte sitta där då det är min bil avskyr att åka andras bilar. alltid när jag gör det får man höra timtals med skryt om hur bra just DERAS bilar är. huu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 I bakluckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 det känns mer som en vanesak. vote höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts