GiZmo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Häromdagen åkte jag i en polares bil och valde som alltid att sitta till höger i baksätet (sätet fram upptaget ofc). Då började jag undra hur andra föredrar att sitta i baksätet.. Till vänster, till höger, i mitten eller det kanske kvittar? Lite smått onödig topic maybe, men jag måste veta! Redigerad 3 september, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger FTW! Vet inte varför, men det kan ha att göra med att jag är högerhänt och därför hellre använder högerarmen till att luta mig mot. Dunno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Alltid i framsätet, om det inte är jag som kör. Om jag är tvungen att sitta därbak, så på någon av sidorna. Hatar att sitta i mitten... Vote: Höger Redigerad 3 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Kvittar, men sitter aldrig i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Varierar egentligen, men det blir oftast höger så jag röstade det. Anledningen till det är att jag då sitter bakom mamma, vilket gör att jag får lite mer benrum än om jag skulle sitta bakom pappa som måste dra tillbaka sätet rätt mycket då han nästan är lika lång som mig. Och det är oftast pappa som kör när vi ska någonstans då mamma kör bil till och från jobbet hela tiden, och därmed gärna slipper det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Nio gånger utav tio sitter jag fram, annars spelar det ingen roll så länge jag slipper sitta i mitten. Redigerad 3 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vote: Höger Brukar sitta på höger sida men nu blir det alltid fram med tanke på att jag börjar övningsköra när som helst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Alltid till vänster sitter jag. Så jag kan spegla mig i backspegeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Fram, fram, framsätet! Brukar sitta i mitten om det bara är jag i bak. Då kan man sitta och hänga med folket i framsätet. Är det fler i bak så spelar det ingen roll, men försöker få en sidoplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Antingen kör jag. Eller så är jag full och då är det skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger bak, Eller mitten kvittar tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag sitter i princip alltid fram, eftersom jag är lång och våran lilla golf har förbannat snålt om benutrymme. Skulle jag behöva sitta där bak så blir det bakom den som tar upp minst plats (mamma eller någon eventuell syster). Men okej, jag måste bestämma mig för något.. Jag tror att jag sitter på höger oftare än vänster. Antingen kör jag. Eller så är jag full och då är det skit samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Höger, 95% av gångerna kör pappa, och jag får inte plats bakom honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Brukar sitta till höger. Då sitter jag bakom min mamma som är kortaren än min styvpappa. Får mer benutrymme då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Om jag nu mot all förmodan sitter bak, sitter jag helst bakom passageraren. Då jag inte gillar att sitta bakom föraren, känns som denne kollar på mig hela tiden i backspegeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Men herregud, vilken jävla tråd. Vote: Vad fan spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag kör eller sitter fram till kanske 95 %. De få gånger då jag sitter bak kvittar det. Bäst tråd ever för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Brukar ta dörren som är närmast Spelar väl ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 När jag åker med mamma och pappa så brukar jag sitta bakom föraren(till vänster alltså). Har alltid gjort det och kommer antagligen göra tills jag börjar köra själv. När jag var liten åkte jag ofta upp till farfar i dalarna vilket gjorde att jag lutade mig på vänster armen och läste böcker med högerhanden. Så nu har det väll blivit en vana antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Sitter nästan alltid fram brevid föraren, samma sida när jag sitter bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts