Arvid Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Null vote, har aldrig tänkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 null vote. fattade inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Kanske något på 40 sekunder, kan vara under den tiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Det är ingenting jag går runt och tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kronos Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 När jag imorse vandrade över kullerstenarna upp till gymnasieanrättningen, lite högre belägen än boulevarden jag nu bevandrade, kom jag att tänka på att jag förevarande dag varit inne i denna topic och gökat (tittat in, och ut), utan att för den delen avlägga tentamen. Det psykologiska Stream-of-consciousness-tåget anlände till en temporär slutstation, en station med skylten "Hur ofta sväljer ni egenproducerat saliv?", lätt vajande i vinden. Tanken fick mig att le ett vinande leende, ett leende vars tandrad agerade uppsamlingsplats för pollenkorn både från björk och gräs, trots att säsongen ännu inte borde ha inletts. Nästa hållplats: paradiset. Null vote, osannolikt irregulära (högintressanta) slumpmässiga intervaller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 När jag imorse vandrade över kullerstenarna upp till gymnasieanrättningen, lite högre belägen än boulevarden jag nu bevandrade, kom jag att tänka på att jag förevarande dag varit inne i denna topic och gökat (tittat in, och ut), utan att för den delen avlägga tentamen. Det psykologiska Stream-of-consciousness-tåget anlände till en temporär slutstation, en station med skylten "Hur ofta sväljer ni egenproducerat saliv?", lätt vajande i vinden. Tanken fick mig att le ett vinande leende, ett leende vars tandrad agerade uppsamlingsplats för pollenkorn både från björk och gräs, trots att säsongen ännu inte borde ha inletts. Nästa hållplats: paradiset. Null vote, osannolikt irregulära (högintressanta) slumpmässiga intervaller. Zzzzzznark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 När jag imorse vandrade över kullerstenarna upp till gymnasieanrättningen, lite högre belägen än boulevarden jag nu bevandrade, kom jag att tänka på att jag förevarande dag varit inne i denna topic och gökat (tittat in, och ut), utan att för den delen avlägga tentamen. Det psykologiska Stream-of-consciousness-tåget anlände till en temporär slutstation, en station med skylten "Hur ofta sväljer ni egenproducerat saliv?", lätt vajande i vinden. Tanken fick mig att le ett vinande leende, ett leende vars tandrad agerade uppsamlingsplats för pollenkorn både från björk och gräs, trots att säsongen ännu inte borde ha inletts. Nästa hållplats: paradiset. Null vote, osannolikt irregulära (högintressanta) slumpmässiga intervaller. Hej, ordbajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) A men gu vikken söt tråd Sväljer egenproducerat saliv var 10 sekund. Sväljer lösaktiga kvinnors saliv var femte sekund. Nästan så att jag drunknar ibland. Redigerad 8 april, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 jag sväljer aldrig, jag sammlar på saliv, när munnen blivit välfylld, spottar jag ut det i en hink jag har under sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 jag sväljer aldrig, jag sammlar på saliv, när munnen blivit välfylld, spottar jag ut det i en hink jag har under sängen. Och vad gör du när den är full? Badar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Och vad gör du när den är full? Badar? jag skänker de till negerländerna i syd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 negerSluta vara så jäkla anti-PK. Jag röstar på var femte sekund. Det blir dock färre gånger när jag träffar oskar. Men jag röstar fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 (redigerad) jag skänker de till negerländerna i syd. Efter all lacknafta och hembränt är nog din saliv en fullt fungerande tändvätska, så guuu va taskigt. Det blir dock färre gånger när jag träffar oskar. Är det inte då ni sväljer varandras? Redigerad 12 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Är det inte då ni sväljer varandras? Det var det jag menade! Trögskalle. Det blir mindre utav att jag sväljer mitt eget saliv då. Duuh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts