Foo Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Detta är en intressefråga som jag forskar lite i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Atm så gör jag det så lite som möjligt, mycket mindre än 1 min. Har någon sorts great hazardous infektion i tungan eller liknande som gör att musklerna gör pissont att röra. Spottar så mycket som möjlligt. Fyhelvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Atm så gör jag det så lite som möjligt, mycket mindre än 1 min. Har någon sorts great hazardous infektion i tungan eller liknande som gör att musklerna gör pissont att röra. Spottar så mycket som möjlligt. Fyhelvete. Men om man formulerar om fråga då. Hur ofta sväljer ni?, Det finns väl nån automatisk funktion som gör att man måste svälja ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nullade med alternativet: Inte den blekaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nullade med alternativet: Inte den blekaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vote: längre intervall. Jag vet inte 100%, men jag gissar på lite länre intevaller. Det skiftar nog reält.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Längre intervaller. Dock väldigt olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Ungefär var 20e sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Eftersom det inte är nåt man tänker på kan man ju inte veta. Skulle man räkna sekunder skulle det ju säkert påverka tiden eftersom man hela tiden tänker "nu var det femton sekunder sen jag svalde", "tjugo", "trettio" och så vidare. Kroppen producerar saliv när munnen är torr eller man tänker på/ser/känner lukten av mat, så det är ju stor skillnad under dagen. Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Typ var 10:e sek c:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag satt och räkna i en räkna hur många gånger jag svalde saliv under fem minuter förut, då kom jag fram till att jag svalde mitt saliv var 20;e sekund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag satt och räkna i en räkna hur många gånger jag svalde saliv under fem minuter förut, då kom jag fram till att jag svalde mitt saliv var 20;e sekund! Skaffa något att göra innan det är försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Jag vet inte. Redigerad 3 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nja, jag vet inte. Men ungefärligt så gör jag det väldigt blandat. Från 40 sek till 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Vet inte, det är väldigt olika. När jag är nervös, speciellt inför andra personer, eller tänker på godmat är det mycket mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Nullade med alternativet: Inte den blekaste Jag också. Det beror ju också på ifall man är inomhus eller utomhus. Är jag inne har jag inget annat alternativ, min familj är inget större fan av spottkoppar. Är jag ute händer det att jag spottar rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Null vote. Man sväljer garanterat saliv mycket fler gånger om man tänker på det samt sitter och räknar. Annars går det med automatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag sväljer bara andras saliv. Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag sväljer varje gång jag ser den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Null vote, jag spottar. Ska man börja räkna så tänker man ju på det, tror inte det sker med normala intervaller då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts