Officer Hernandez Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Hej. Nu är det så att jag letar efter Real Name Mod till GTA: SA. Alltså, dvs. så att fordonen får sina riktiga namn. Jag har letat runt ett tag, men jag har inte hittat något. Kan nån hjälpa mig? Edit: Tack ändå. Jag hittade åt den för en stund sedan. Admin kan låsa tråden. Redigerad 2 april, 2008 av Officer Hernandez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Du kan väll lägga upp en länk till sidan där du hittade modden, det kan underlätta ifall nån mer vill ha den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xKILLITx Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Hej. Nu är det så att jag letar efter Real Name Mod till GTA: SA. Alltså, dvs. så att fordonen får sina riktiga namn. Jag har letat runt ett tag, men jag har inte hittat något. Kan nån hjälpa mig? Edit: Tack ändå. Jag hittade åt den för en stund sedan. Admin kan låsa tråden. polska FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 polska FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lite onödigt att dra upp en två månader gammal tråd för att kommentera en signatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Lite onödigt att dra upp en två månader gammal tråd för att kommentera en signatur? No shit ! TALIBAN REPORT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts