Hummler Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Yoo. Vet inte om jag ska ta det här eller i GTA delen men där verkar ingen läsa. Iaf så har jag nyss tankat GTA från Rockstars sida, har extractat filerna och ska nu installera från setup.exe, det är här problemet kommer. Det står att den inte kan hitta C:/blabla/bla/GTAINSTALLER/setup.exe eller något liknande, vad kan problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Yoo. Vet inte om jag ska ta det här eller i GTA delen men där verkar ingen läsa. Iaf så har jag nyss tankat GTA från Rockstars sida, har extractat filerna och ska nu installera från setup.exe, det är här problemet kommer. Det står att den inte kan hitta C:/blabla/bla/GTAINSTALLER/setup.exe eller något liknande, vad kan problemet vara? Spara filen på skrivbodet och SEDAN prova.. För du stänger kanske webbläsaren efter du tankat? Kan va så att den tar bort alla Temp-internet files.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Spara filen på skrivbodet och SEDAN prova.. För du stänger kanske webbläsaren efter du tankat? Kan va så att den tar bort alla Temp-internet files.. Tänkte samma sak först och hade orginalfilen på skrivbordet men det hjälpte inte, sen testa jag att lägga in den i samma mapp osv. men fungerar inte. ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Tänkte samma sak först och hade orginalfilen på skrivbordet men det hjälpte inte, sen testa jag att lägga in den i samma mapp osv. men fungerar inte. ;S Jaha... Tillräckligt med utrymme? Om du går till den mappen, finns filen där? Om inte kan det vara ditt antivirus system som tar bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jaha... Tillräckligt med utrymme? Om du går till den mappen, finns filen där? Om inte kan det vara ditt antivirus system som tar bort den? Har tillräckligt med utrymme. Filen finns där, det är ju den jag ska öppna men när jag klickar på den så kommer en ruta upp där det står som jag skrev ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Har tillräckligt med utrymme. Filen finns där, det är ju den jag ska öppna men när jag klickar på den så kommer en ruta upp där det står som jag skrev ovan. Jaha, då vet jag falktiskt inte. Pröva tanka om eller nåt.. Ledsen Redigerad 3 april, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Yoo. Vet inte om jag ska ta det här eller i GTA delen men där verkar ingen läsa. Iaf så har jag nyss tankat GTA från Rockstars sida, har extractat filerna och ska nu installera från setup.exe, det är här problemet kommer. Det står att den inte kan hitta C:/blabla/bla/GTAINSTALLER/setup.exe eller något liknande, vad kan problemet vara? Försök ta hon baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Försök ta hon baklänges Mår du riktigt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts