MyStiC Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Gamestop har släppt en minut lång promo där dom visar mycket från spelet, videon är gjord i samarbete med Rockstar till folk som har förhandsbokat spelet. Videon kan ses på www.gtagaming.com. Redigerad 2 april, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Gamestop har släppt en minut lång promo där dom visar mycket från spelet, videon är gjord i samarbete med Rockstar till folk som har förhandsbokat spelet. Videon kan ses på www.gtagaming.com. oh. kul att få se mer av hur grafiken verkligen kommer bli. även om det inte var jättemycket gameplay så börjar jag förstå vad man kan vänta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vill se gameplay-videos istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vill se gameplay-videos istället. Mee tooo Aja snygg video iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Snyggt, och skön humor, precis som det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag bara ÄLSKAR när den röda bilen kör upp på trottoaren och smäller in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jäkligt nice film. Här såg man verkligen att den sanna GTA andan fortfarande finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Haha lika perfekt humor som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jävlar vad grymt det är. Vissa detaljer, jag gillar mest fysiken på människorna. Jag menar, kolla när han är full och välter. Ser ju helt sjukt nice ut. Det är detta som har fattats i ett GTA, Ragdoll-fysik på kropparna! (Vet att det heter europhia eller nåt sånt men jag orkar inte stava till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Fan va full "jag" ska bli när spelet kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Fan va full "jag" ska bli när spelet kommer! Samma här. Sista april så ska Niko ut å festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Haha, nån har gett Jermy en egen YouTube- kanal! Frågade om de stannade planet åt honom, och han svarade: "no i had to stay for the next flight and its not funny i got exhausted lol." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 (redigerad) Den där filmen kunde ha varit en trailer tycker jag. Redigerad 3 april, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jävlar vad grymt det är. Vissa detaljer, jag gillar mest fysiken på människorna. Jag menar, kolla när han är full och välter. Ser ju helt sjukt nice ut. Det är detta som har fattats i ett GTA, Ragdoll-fysik på kropparna! (Vet att det heter europhia eller nåt sånt men jag orkar inte stava till det) Haha du skrev ju de ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slashis Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Haha du skrev ju de ändå jag hittar fan inte videon, måste man vara medlem på den där sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doiz Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Vart är filmen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Vart är filmen? :/ Här är filmen http://www.youtube.com/watch?v=w0fVl0MDCoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Hahaha! Skön video! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH! Helvete vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!! Snälla Gud, spola fram tiden till den 29 April! ÅÅÅÅHHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts