Kebab Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) April April er jefla svin... Jag har efter mycket om och men beslutat mig för att kliva ner som Admin. Detta är mestadels utav personliga skäl, men även känner jag att jag inte riktigt har tid med forumet längre. Min plats står till förfogande. Jag har varit i kontakt med Hultenius och han tycker jag gör det rätta. Tack för min tid här på forumet! Mvh Kebab - over and out. Redigerad 2 april, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Så jävla tråkigt! Och ändå småfnittar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Haha, klockrent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Neej! Inte DU kebap!!! Du är den sista som jag trodde skulle överge mig... Redigerad 1 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Måste kritisera. Inte min sorts humor detta Gillade dock Kebapens försök Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Hejdå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Jävligt synd! Du som fixade så många problem, så många trådar och vi kommer att vara evigt tacksamma!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Shit, du lurade mig din jävel . Tog en snabb titt i "Blir Moderator" tråden och såg att du var Admin. Fatta hur chockad jag blev . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Shit, du lurade mig din jävel . Tog en snabb titt i "Blir Moderator" tråden och såg att du var Admin. Fatta hur chockad jag blev . Samma här, Skrev t.o.m ett "Grattis" PM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 ÄNTLIGEN ÄR DEN JÄVELN BORTA!! Fyfan vad skönt!! Jippe-fuckin-jippe! Har aldrig förstått varför det där klappmongot blev admin. Han låste jämt mina trådar! Detta måste såklart firas med denna sång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Detta måste såklart firas med denna sång! Obvious roll is obvious. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Har inte detta blivit gjort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag har efter mycket om och men beslutat mig för att kliva ner som Admin. Detta är mestadels utav personliga skäl, men även känner jag att jag inte riktigt har tid med forumet längre. Min plats står till förfogande. Jag har varit i kontakt med Hultenius och han tycker jag gör det rätta. Tack för min tid här på forumet! Mvh Kebab - over and out. Tack för allt. Du har varit jätteduktig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nords var iaf rolig. Adminavatarer har vi haft massvis av, förstår fortfarande inte hur folk faktist går på dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Vafan, Kebab skrev ju exakt samma sak som Nord skrev förra året. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Vafan, Kebab skrev ju exakt samma sak som Nord skrev förra året. Edit: Alltså allt var bara ett skämt! 1 april-skämt ni vet! Suckers! Redigerad 2 april, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 har jag missat nå tokigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 *Locked and banned* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts