HejsanHoppsan Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Nån som kan peka ut på en karta vart jag kan hitta huntern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Visst! Den finns först efter att du klarat storyn. Om du tagit alla 99 ballonger får du en Hunter vid Lances hus, längst söderut på den östra ön. Den röda ringen visar var Huntern finns, och de blå pilarna visar hur du kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HejsanHoppsan Skrivet 1 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Så den finns bara efter att man klarat storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Så den finns bara efter att man klarat storyn? Japp. Eller om du skjutit alla 99 röda ballonger, men jag vet inte om Huntern då dyker upp på flygplatsen eller vid Lances hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 finns på flygplatsen efter storyns slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Manslaughter Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Trodde tråden handla om mig .. shizzle im outa dizzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Trodde tråden handla om mig .. shizzle im outa dizzle Varför skulle tråden handla om dig? "Manslaughter" låter inte särskilt likt "Hunter", såvida du inte är medlemmen Unter som skaffat dubbelkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts