Sniper Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Det lär bli en MacBook Pro i USA! $1999 = 11 994kr (kostar 17 495 i Sverige) $1999 är skattefritt ja... sen måste man lägga till momsen (oftast lite mindre än 8%). Då blir det ~$2155 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 $1999 är skattefritt ja... sen måste man lägga till momsen (oftast lite mindre än 8%). Då blir det ~$2155 Beror väl på vilken stat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Beror väl på vilken stat? Japp, men vad jag vet så brukar skatten ligga runt 8%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Får man fråga vad du ska ha Macbooken till?, Spel?. Av vad jag har hört så är Macbook väldigt bra ifall du håller på med Ljud, bild och video-redigering. Man köper inte en Mac för att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag har nu köpt laptopen, det blev en Packard Bell. Det jag undrar över, är om andra drivrutiner kan göra så att jag får högre upplösning? Kollade nåt forum, som jag förstår det kan andra drivrutiner lösa det, men det verkar krångligt. Drivrutiner som sas i den tråden jag kollade i. Posten som rekommenderar dom drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag har nu köpt laptopen, det blev en Packard Bell. Det jag undrar över, är om andra drivrutiner kan göra så att jag får högre upplösning? Kollade nåt forum, som jag förstår det kan andra drivrutiner lösa det, men det verkar krångligt. Drivrutiner som sas i den tråden jag kollade i. Posten som rekommenderar dom drivrutinerna. Plattskärmar stödjer bara den upplösningen de är anpassade för, annars blir bilden dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Plattskärmar stödjer bara den upplösningen de är anpassade för, annars blir bilden dålig. Aha, okej. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jag har vostro 1500 wide, 1400*900 riktigt nöjd, ingen gejming dator men jag klara gta sa skit fint osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Det lär bli en MacBook Pro i USA! $1999 = 11 994kr (kostar 17 495 i Sverige) * 2.4GHz Core 2 Duo de Intel * Upplösningen 1440 x 900 (15") * 2 GB minne * Hårddisk på 200 GB * 8x SuperDrive för skivor i dubbla lager * NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 256 MB SDRAM Helst hade man kanske tagit 4 gig RAM istället och ett 512MB-graffekort men då blir det några tusen till... Så mumsig! Jag är numera ägare till denna Så jäkla fin, är extremt nöjd. Har skaffat WiFi-router också. Tux: Jag ska ha den till allting jag hade min stora dator till och ja, inkluderat spelande. Har installerat Windows XP också så att det är en mac är inget problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 http://www.pricerunner.se/pi/27-1104862/Ba...duktinformation Vad tycker ni om denna, den ska bara surfas på. lite bilder å musik också förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) *BUMPMASTER* Jag tänker nog skaffa en laptop nu, och jag tänkte bara kolla lite vad som är bra att tänka på och sånt, ni fattar. Här är en jag kollade in, vad tycker ni? http://www.databyran.nu/?katId=23&katU...detProdId=16070 Det jag tänkte betala ligger runt 4000 - 5000 kr. Jag är inte speciellt über på datorer, ni får hemskt gärna ge tips & such. Redigerad 19 oktober, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts