SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hahaha. Det är ju tisdag. Haha jo ja vet men dagarna går så fort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Har väldigt mycket att göra just nu så moderatorerna blir nog inte tillsatta förens i helgen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Har väldigt mycket att göra just nu så moderatorerna blir nog inte tillsatta förens i helgen. Jag gissar att du har meddelat dom som blev valda? Eller gör du inte det förrän till helgen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Jag gissar att du har meddelat dom som blev valda? Eller gör du inte det förrän till helgen? Lätt inte! I så fall hade alla vetat det, är jag övertygad om, folk hade inte kunnat vara tysta... Redigerad 16 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Lätt inte! I så fall hade alla vetat det, är jag övertygad om, folk hade inte kunnat vara tysta... Antagligen förbud mot att skriva något ang att man blivit tillsatt som moderator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Antagligen förbud mot att skriva något ang att man blivit tillsatt som moderator? Varför skulle de? Det är inte så att han inte haft tid att SKRIVA vilka som blev valda .. snarare så att han inte hunnit utnämna någon än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Varför skulle de? Det är inte så att han inte haft tid att SKRIVA vilka som blev valda .. snarare så att han inte hunnit utnämna någon än. Jag gick på den linjen där Merky frågade om han valt ut dom och Vice. svarade 'antagligen inte'. Och som orsak drog jag fram att det kunde vara ett eventuellt förbud att säga om man fick reda på att man blir moderator i förväg. Typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag skulle tippa på att han inte läst igenom alla ansökningar än, även om han har en föraning om vilka han ska välja. Men det är ju ingen idé att spekulera, vi får veta till helgen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag skulle tippa på att han inte läst igenom alla ansökningar än, även om han har en föraning om vilka han ska välja. Men det är ju ingen idé att spekulera, vi får veta till helgen! Mjo det kan ju hända att han kanske tar det imorn eller på fredag också Btw Henki har du gjort nåt så du byter avtar och signature med mellan rum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Mjo det kan ju hända att han kanske tar det imorn eller på fredag också Btw Henki har du gjort nåt så du byter avtar och signature med mellan rum? Ja, jag har lagt upp två avatarbilder och två signaturbilder på Beffo, sen har jag trixat lite med AzUpload. Bilderna byter efter en minut men jag kan inte få att de byter precis exakt samtidigt, så har man otur laddar man upp en forumsida där man får man se två helt olika teman på min avatar och signatur. Det brukar hjälpas med att man helt enkelt laddar om sidan två sekunder senare. Back on track nu Man märker faktiskt redan av lite sviktande kvalitet på en del inlägg, skynda dig på är du snäll! En FAQ kommer garanterat behövas, där PS2-frågan lär bli högst upp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Kanske är bra om tråden högst upp i GTAIV-forumet som leder hit tas bort så det inte blir några missförstånd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Kanske är bra om tråden högst upp i GTAIV-forumet som leder hit tas bort så det inte blir några missförstånd? Vill inte ta bort den eftersom det är Hultenius tråd, men jag lade till en liten text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Den är borttagen nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hultan när är det vi får svar är det imorn eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 hahah, ni är ju sanslösa, det kommer när det kommer ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hultan när är det vi får svar är det imorn eller? Hahahha... fy fan... Hhahahhaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hultan när är det vi får svar är det imorn eller? Ha lite tålamod. Det är fredag, dvs inte = helg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Ha lite tålamod. Det är fredag, dvs inte = helg Men nu är det lördag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Nån borde skicka ett mail till agent47... Eller skapa ett konto vid namn typ, ÄktaHultenius och skicka ett pm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Nån borde skicka ett mail till agent47... Eller skapa ett konto vid namn typ, ÄktaHultenius och skicka ett pm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts