Umberto Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Du kör alla ansökningar med Admins på sidan va? Eftersom att du inte har så stor koll på medlemmarna tänkte jag. @Admins, har Hultenius kontaktat er i det här ärendet? Kommer ni ha något att säga till om? Redigerad 9 april, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 @Admins, har Hultenius kontaktat er i det här ärendet? Kommer ni ha något att säga till om? Nej/Vet ej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Jag sökte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har fått tre ansökningar via mail nu. Skulle underlätta om ansökningarna skickas via PM istället. Blir lättare att gå igenom allt när ansökningarna finns på ett och samma ställe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Har fått tre ansökningar via mail nu. Skulle underlätta om ansökningarna skickas via PM istället. Blir lättare att gå igenom allt när ansökningarna finns på ett och samma ställe. Ledsen om jag skickade det via mail (vet ej om jag gjorde det men tror inte det )... @ Vice: Jag har sökt också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Nu får alla eftersläntare skynda sig och ansöka, lite mer än en timma kvar! Se till att proppa Hultenius pm-box full med ansökningar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ansökningstiden är över. Totalt kom 27 ansökningar in. Förhoppningsvis kan de nya moderatorerna vara på plats i början/mitten av nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Ansökningstiden är över. Totalt kom 27 ansökningar in. Förhoppningsvis kan de nya moderatorerna vara på plats i början/mitten av nästa vecka. Hur många var det till SA/Mod-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Ansökningstiden är över. Totalt kom 27 ansökningar in. Förhoppningsvis kan de nya moderatorerna vara på plats i början/mitten av nästa vecka. 27 ansökningar?. Det var mycket mer än jag förväntade mig i alla fall. Wow. Ska bli intressant att se vilka som väljs ut! Redigerad 11 april, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Hur många var det till SA/Mod-forumet? Vad jag har förstått så var det först Topp3, Hawkeye och Jocken i SA-forumet. Sedan tillkom också Azore i SA-forumet och A.A/Nord i mod-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Vad jag har förstått så var det först Topp3, Hawkeye och Jocken i SA-forumet. Sedan tillkom också Azore i SA-forumet och A.A/Nord i mod-forumet. Tweak menade antagligen antalet ansökningar till SA-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Hultan om du ser detta hur kommer du skicka svaret till dom personerna PM eller Mail? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Hultan om du ser detta hur kommer du skicka svaret till dom personerna PM eller Mail? Mail såklart, så kan vi fejka och blåsa dig än en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 27 ansökningar?. Det var mycket mer än jag förväntade mig i alla fall. Wow. Ska bli intressant att se vilka som väljs ut! Jag trodde faktiskt det skulle bli fler! Kanske runt 35-40 stycken. Nåja, mindre jobb för mr. Root. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hultan när kommer svaren vilka som blev moderatorer här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hultan när kommer svaren vilka som blev moderatorer här? Förhoppningsvis kan de nya moderatorerna vara på plats i början/mitten av nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jo men vi börjar närma oss slutet av denna vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jo men vi börjar närma oss slutet av denna vecka. Nej, det är fem dagar kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jo men vi börjar närma oss slutet av denna vecka. Hahaha. Det är ju tisdag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Jo men vi börjar närma oss slutet av denna vecka. Ta det lugnt.. Du får snart reda på att du blir moderator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts