Nord Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Och Hawkeye, den gamle stekaren. Nästan lika fäst vid sitt medlemsnummer som den gode Arman. Arman var den första att komma upp i huvudet när jag läste, "moderator sökes"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jag skulle vilja vara mod. Skulle vara kul att läxa upp dom små snorisarna. Tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jag skulle vilja vara mod. Skulle vara kul att läxa upp dom små snorisarna. Tihi. Eller hur! Det är ju faktiskt GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Eller hur! Det är ju faktiskt GTAsajten. Och det är SERIOUS FUCKING BUSINESS!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Vet en hel del personer som är Admins på olika Cs servrar och det fungerar utan problem... Haha, det där måste vara årets jämförelse! ----- Nej, jag vill inte bli moderator. Dels för att det är tråkigt, dels för att det tar tid, dels för att man förväntas vara seriös, dels för att alla hatar en, dels för att... Jadu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Hörde jag mitt namn =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Hörde jag mitt namn =P Jesus Crice, it's alive! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Jesus Crice, it's alive! Jag har haft mina upp och nergångar på det personliga hälsoplanet, men nu är jag tillbaka i gamet inför GTA IV releasen. Har varit inne och kikat lite under året som gått också och postat i ett par trådar medans hälsan tillåtit det. För övrigt så har jag haft samma signatur hur länge som helst, Men men jag får väl fundera ut något nytt och snärtigt. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Haha, det där måste vara årets jämförelse! ----- Jag formulerade mig fel, jag ber om ursäkt. Det skulle stå, css forum. Mitt fel. Hawkeye: Känner dig inte så bra, men jag minns dig från tiden jag var gröngöling här, kul att se dig igen och krya på dig. =) Redigerad 9 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Skulla Hultan meddela vilka han valde imorgon eller? Blir ju nästan lite nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Skulla Hultan meddela vilka han valde imorgon eller? Blir ju nästan lite nyfiken. Eftersom man har hela morgondagen på sig att skicka in så tror jag knappast det. Sedan tar det väl lite tid att läsa igenom allt med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Okej, ärligt talat nu, vem har sökt? Vice Godfather???????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Okej, ärligt talat nu, vem har sökt? Vice Godfather???????? Vice GodfatherRavenE??????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Okej, ärligt talat nu, vem har sökt? Vice GodfatherRavenEHenkibojj?????? WOOOHÄHÄHÄH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Okej, ärligt talat nu, vem har sökt? Vice GodfatherRavenEAgent47?????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 KICKEN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 No offence Agent47 men... Har du seriösa förhoppningar på att bli moderator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) No offence Agent47 men... Har du seriösa förhoppningar på att bli moderator? Onödig kommentar... Vice Godfather RavenE Agent47 Henkibojj ? ? ? ? ? Inga fler som sökt? =/ Redigerad 9 april, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Onödig kommentar... Vice Godfather RavenE Agent47 Henkibojj ? ? ? ? ? Inga fler som sökt? =/ Dom törs bara inte skriva ut det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 KICKEN! Yes sir. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts