Hymenopter Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Tja! Jag kommer från lite olika schysta medlemssidor som piratebits.org och softmupparna.net. Men tyvärr gick mitt medlemskap ut på piratebits (pga inactivity) och softmupparna stängde tyvärr ner Så nu är jag på jakt efter en ny (closed) medlemssida med schyst utseende, bra torrents med härliga trackers och bra seedning. Den ska helst vara öppen för signups men jag kan även försöka på sånna som är stängda för tillfället. Så om ni har några förslag så vore de väldans uppskattat. P.S. Om det är nån som vet om softmupparna ska öppna upp igen så hojta gärna till. Softmupparna ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Tja! Jag kommer från lite olika schysta medlemssidor som piratebits.org och softmupparna.net. Men tyvärr gick mitt medlemskap ut på piratebits (pga inactivity) och softmupparna stängde tyvärr ner Så nu är jag på jakt efter en ny (closed) medlemssida med schyst utseende, bra torrents med härliga trackers och bra seedning. Den ska helst vara öppen för signups men jag kan även försöka på sånna som är stängda för tillfället. Så om ni har några förslag så vore de väldans uppskattat. P.S. Om det är nån som vet om softmupparna ska öppna upp igen så hojta gärna till. Softmupparna ÄGER! Jag är ledsen, men: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jag är ledsen, men: §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Vi får väl prata om trackers? Dvs. "Piratebay är jätte bra" Ok. "På Piratebay kan man hitta *filmnamn*" Inte ok. Eller har jag fel? Alla vet ju vad som kommer laddas ner, men så länge vi inte pratar om något olagligt borde det väl vara okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Vi får väl prata om trackers? Dvs. "Piratebay är jätte bra" Ok. "På Piratebay kan man hitta *filmnamn*" Inte ok. Eller har jag fel? Alla vet ju vad som kommer laddas ner, men så länge vi inte pratar om något olagligt borde det väl vara okej? Blev väl bestämt att man inte fick länka direkt till själva torrrenten? Som exempel skrev ju både du och Stell ut release-namnet på "Kungar av counterstrike" inatt, det var ju okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Blev väl bestämt att man inte fick länka direkt till själva torrrenten? Som exempel skrev ju både du och Stell ut release-namnet på "Kungar av counterstrike" inatt, det var ju okej. Var inte helt säker på de, blev varnad en gång när jag skrev releasenamnet.. OT Du kan ju testa att joina torrentbytes, det kommer nån öppen plats lite då och då, tillbringa en dag med att spamma signup sidan tills de går.. (sen var jäävligt noga att följa instruktionerna annars måste du börja om ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det var 2005 det Giz. T: swetv har öppen registrering och free leech ett tag framöver. Sugig tracker dock, då det mesta inte är scen och det enbart är svensk TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Det var 2005 det Giz. Shit verkligen? lol tiden går snabbt.. känns som om det var förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Okej men dessa använder jag då: Torrentbytes.net och Swebits.org till film, tv-serier och spel. Båda har en nådd maxgräns för användare men gör som GiZmo så tar det nog inte så många dagar innan du får konto. Till musik och vissa program använder jag främst Waffles.fm men ibland även What.cd. Till Waffles behöver du en invite men till What tror jag att du kan hänga på Sign Up-låset. Sen finns det ju mer exklusiva trackers men som jag har fattat det är rätt omöjliga att komma in på om man inte kan erbjuda något själv, eller har kontakter. Edit: om något inte finns på någon av dessa så googlar jag bara "vad det är jag vill ha" + torrent, så hittar man någon bra för det mesta. Redigerad 1 april, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Själv frågar jag egentligen vad regeln står för, stellan brukar ge ut namnen på torrentsen till Lost episoder (Fullständiga namn) så jag vet inte... OT: Själv har jag använt Powerbits.org mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Själv har jag använt Powerbits.org mycket Samma här! Det mesta mainstream kommer igenom där förr eller senare. Sörjer också fortfarande efter Softmupparna... Hade ju.. 10 ratio.. 800 GB upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 SceneHD, kan inte få nog HD-material. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts