chucky.swe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Och det värsta är att agenten inte har fattat att det är han vi skrattar åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ja vet redan att ni skrattar åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Precis! Det finns faktiskt ett liv utanför gtasajtens stora murar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Precis! Det finns faktiskt ett liv utanför gtasajtens stora murar! How dare you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Aja lås tråden gör inge mer nytta Vad tycker du den gjorde för nytta innan då? T: LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Det hade varit ännu roligare om Henkibojj hade åkt på den här niten, visserligen är han lite för smart troligtvis. Redigerad 30 mars, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, Härligt agenten. Tyvärr är det faktist inte jag som skrivit något av mailen. Har inte vart online alls idag, då det vart kalas här hemma. Men någon är det iaf som har spunnit vidare på min pik på agenten's inkompetens. Legendarisk tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha fan vad kul detta är nu fick ja ett till mail Missförstånd... Från: hultenius@gtasajten.com Skickat: den 30 mars 2008 16:54:25 Till: saibot_92@live.se Hej! Jag blandade ihop dig med användaren Alle090 på något konstigt vis. Glöm tidigare mail, det var honom jag skulle erbjuda moderatorplats. Jag hoppas inte du blir besviken! Mig? Fejk? Ska det vara April skämt så är det en dag förtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Mig? Fejk? Ska det vara April skämt så är det en dag förtidigt... Nej det är inte fejk. Du ska bli vår nya moderator. Hultenius har själv bekräftat det nu. Man får ta och gratulera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Mig? Fejk? Ska det vara April skämt så är det en dag förtidigt... gz dude! gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Mig? Fejk? Ska det vara April skämt så är det en dag förtidigt... Hehe trodde fel om det... Aja men jag har setat och väntat på detta... Jag är inte alls överraskad att du blev moderator, du har förtjänat det. Grattis BTW: Det är 2 dagar för tidigt Redigerad 30 mars, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Nej det är inte fejk. Du ska bli vår nya moderator. Hultenius har själv bekräftat det nu. Man får ta och gratulera! gz dude! gz! Hehe trodde fel om det... Aja men jag har setat och väntat på detta... Jag är inte alls överraskad att du blev moderator, du har förtjänat det. Grattis BTW: Det är 2 dagar för tidigt Hehe Detta måste man bara accepta! Skall inte SVIKA GTASAJTEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hehe Detta måste man bara accepta! Skall inte SVIKA GTASAJTEN!!! Va kul att du blev Moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Mig? Fejk? Ska det vara April skämt så är det en dag förtidigt... Vafan .. det verkar ju vara på riktigt. Damn, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Looooord have mercy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hahaha, kul som fan. Men nu börjar det bli utdraget. Allt är fejk, trams, bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hehe Detta måste man bara accepta! Skall inte SVIKA GTASAJTEN!!! Ja, grattis får man väl ändå säga! Enbart på grund av din kompetens måste du ha blivit vald, du bör känna dig hedrad. Exemplariskt utförande helt enkelt. Zingo är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hehe Detta måste man bara accepta! Skall inte SVIKA GTASAJTEN!!! GRATTIS!!! Äntligen en smart moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Hahaha! Jag kom alldeles försent, fasen. Bäst vore fan om det var Hultenius som gjorde det, men nog är det allt P-C som stod för det här. Redigerad 30 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts