Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Detta är antagligen ett stort skämmt!! Dom orkade inte vänta tills den första april, så dom tjuvstartade 2 dagar innan!! De är min teori!! Nehe?! Tror du att det är ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Nehe?! Tror du att det är ett skämt? När kom han på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 När kom han på det? Det här är inte rätt tråd för dig att skratta åt någon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Haha fan vad kul detta är nu fick ja ett till mail Missförstånd... Från: hultenius@gtasajten.com Skickat: den 30 mars 2008 16:54:25 Till: saibot_92@live.se Hej! Jag blandade ihop dig med användaren Alle090 på något konstigt vis. Glöm tidigare mail, det var honom jag skulle erbjuda moderatorplats. Jag hoppas inte du blir besviken! Eller så sa han som driver med dig så, bara för att du inte ska bryta ihop totalt... hur gammal är du föresten? Redigerad 30 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det här är inte rätt tråd för dig att skratta åt någon. Haha, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Eller så sa han som driver med dig så, bara för att du inte ska bryta ihop totalt... hur gammal är du föresten? Du som är så himla smart kan inte ens luska ut det från en mailadress som "saibot_92@live.se"? ...det kunde jag redan när jag var 8år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Men suckligt! Men roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 haha, svårt o lista ut vem de e då damn so nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Men... Men, han lovade ju mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hah det var stellhell allt. Från: StellHell@Agent47.com Skickat: den 30 mars 2008 17:05:53 Till: saibot_92@live.se Det var jag, StellHell, som skickade mailen till dig. Allt var menat som aprilskämt, hoppas att du itne tog ialla vid dig. R8N är en jävla gay btw Ibörjan var det inte så kul. Men sen blev allt roligt Btw stell det är lugnt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Hah det var stellhell allt. Från: StellHell@Agent47.com Skickat: den 30 mars 2008 17:05:53 Till: saibot_92@live.se Det var jag, StellHell, som skickade mailen till dig. Allt var menat som aprilskämt, hoppas att du itne tog ialla vid dig. R8N är en jävla gay btw Ibörjan var det inte så kul. Men sen blev allt roligt Btw stell det är lugnt Får jag bara fråga? Är du seriös? Ett mail skickat från "stellhell@Agent47.com". Snälla du. Redigerad 30 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hah det var stellhell allt. Från: StellHell@Agent47.com Skickat: den 30 mars 2008 17:05:53 Till: saibot_92@live.se Det var jag, StellHell, som skickade mailen till dig. Allt var menat som aprilskämt, hoppas att du itne tog ialla vid dig. R8N är en jävla gay btw Ibörjan var det inte så kul. Men sen blev allt roligt Btw stell det är lugnt Tänk för fan, tänk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Och det måste betyda att det är från Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hah det var stellhell allt. Från: StellHell@Agent47.com Skickat: den 30 mars 2008 17:05:53 Till: saibot_92@live.se Det var jag, StellHell, som skickade mailen till dig. Allt var menat som aprilskämt, hoppas att du itne tog ialla vid dig. R8N är en jävla gay btw Ibörjan var det inte så kul. Men sen blev allt roligt Btw stell det är lugnt Att tänka är underskattat i din värld va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Får jag bara fråga? Är du seriös? Ett mail skickat från "stellhell@Agent47.com". Snälla du. Vem kan ha skickat det där? Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 VEM kan ha skickat det där? Det måste ju vara från Stell himself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 xD. Men om det inte går att göra såna där mail hur kan man annars skicka sånt xD. Ja ja e konstig ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, detta var väldigt kul. Vet inte om jag skall tycka det är skumt, men Stellhell har inte yttrat sig, då hans nick har rabblats upp ett X antal gånger. Hackad igen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 xD. Men om det inte går att göra såna där mail hur kan man annars skicka sånt xD. Ja ja e konstig ja Ja de är förjävligt, jag tycker synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, detta var väldigt kul. Vet inte om jag skall tycka det är skumt, men Stellhell har inte yttrat sig, då hans nick har rabblats upp ett X antal gånger. Hackad igen kanske? Det är ganska svårt att yttra sig när man inte är online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts