Eudoros Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Men roligt var det! Forumet behövde detta, lätta på stämningen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Jag hoppas verkligen du försöker driva med oss, för ingen är väl så dum som du spelar? Eller? Redigerad 30 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Men tror du ja e så jävla dum och försöker ljuga för ser inge vits med att sitta skicka fake email till mig själv. Hm jätte kul från admin kåren att skicka detta "Jag har bevakat tråden." "Hej agent47. Jag har bevakat tråden där du blev lurad, självfallet är händelsen polisanmäld och jag hoppas att du inte blev ledsen. Det är inte mycket jag kan göra, men om du vill kan du bli en hedersmedlem? Det är allt jag kan göra. Mvh. Admin för GTAsajten." Jätte kul du kan lika gjärna komma fram stellhell. Eller du som skickade detta. Ja går inte på detta nåmera Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Eheh, nu e ja admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/cs8ydaetvk0r.JPG Eheh, nu e ja admin. Grattis. Hoppas du sköter dig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det där som stellhell skrev ( Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig) Är ren ironi, elak ironi men fan så underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Kan ingen säga vem det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Detta börjar faktist bli lite kul. Håller med dig Qouad kan ingen säga vem det nu är. Men ja tror fortförande på stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, jag vet vem det är. Fortsätt klura ni, det är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, jag vet vem det är. Fortsätt klura ni, det är inte så svårt. teoman? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 teoman? Ne Stellhell. Undrar om man ska testa lägga till adresserna^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det är en BANAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jag tror inte det är stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Är det du da KalleR Vi vill veta vem det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Är det du da KalleR Vi vill veta vem det är! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Nej. Ok. Men vem är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha, denna måste hamna på forumgalan! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ok. Men vem är det! Antagligen någon på ungefär samma intellektuella nivå som dig som tar tillfället i akt och spinner vidare på Stells uttalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Haha fan vad kul detta är nu fick ja ett till mail Missförstånd... Från: hultenius@gtasajten.com Skickat: den 30 mars 2008 16:54:25 Till: saibot_92@live.se Hej! Jag blandade ihop dig med användaren Alle090 på något konstigt vis. Glöm tidigare mail, det var honom jag skulle erbjuda moderatorplats. Jag hoppas inte du blir besviken! Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Detta är antagligen ett stort skämmt!! Dom orkade inte vänta tills den första april, så dom tjuvstartade 2 dagar innan!! De är min teori!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts