Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 April, april? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hahahahahaha, detta är ju genialt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ye, dat some good proof dat mail, reel good proof. Patedick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Om Hultan skulle ha skickat så skulle väll adressen vara Någontingkommerinteihåg@gtasajten.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Kom på det nu detta är fake. Vet nog att det är stellhell som håller på. "Hejsan! Det har tyvärr blivit ett missförstånd, det är i själva verket en annan användare som ska bli moderator. Ursäkta om vi gav dig falska förhoppningar." Förstog nog att det var stellhell. Nä nu blev ja allt ägd Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det var inte särskilt kristerligt gjort av StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ofta att Hultan skulle använda en @live-address. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Fy på dig stellan och ge falska förjoppningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Nä men ja tror det är stell som håller på. Att man kunnde gå på sånt Ja jag vet att ja är en idiot som gick på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jag tror inte att det är StellHell, varför skulle det vara han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Jag tror inte att det är StellHell, varför skulle det vara han? Men vem annars skulle det vara? Och ja misstänker stellhell när han sa så här "Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig" När Deltanator gjorde en topic. Men moget från en admin att göra detta. Aja lås tråden gör inge mer nytta Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 http://img241.imageshack.us/img241/736/dtctngwnyr3.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 När jag läste första inlägget så dog jag först i någon sekund av avund, men jag vaknade när jag förstod att det var ett skämt. Men första april är väl imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 När jag läste första inlägget så dog jag först i någon sekund av avund, men jag vaknade när jag förstod att det var ett skämt. Men första april är väl imorgon? "You're Fucked Up" är det snarare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Men vem annars skulle det vara? Och ja misstänker stellhell när han sa så här "Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig" När Deltanator gjorde en topic. Men moget från en admin att göra detta. Aja lås tråden gör inge mer nytta Vem som helst med bra humor? tycker bara inte det var Stellish att göra det. ...och StellHell är inte speciellt mogen, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha nu fick ja detta mail: Hultenius@Gtasajten.com Mailet jag skickade till dig innan var inte fake. Jag vill att du ska bli vår nya moderator.Som bevis skickar jag från min mail på Gtasajten nu. Mvh,Hultenius. Screen: Tror det där är också fake. Ja tror på det om Hultan verkligen bekräftar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Haha nu fick ja detta mail: Hultenius@Gtasajten.com Mailet jag skickade till dig innan var inte fake. Jag vill att du ska bli vår nya moderator.Som bevis skickar jag från min mail på Gtasajten nu. Mvh,Hultenius. Tror det där är också fake. Ja tror på det om Hultan verkligen bekräftar detta. Nu är det någon som använder frimail Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Aprilskämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Aprilskämt.. 2 dagar innan? I övrigt: Väldigt roligt skämt. Redigerad 30 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts