Jacker Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tihi, ni är ju för roliga! Saknade forumet lite så tänkte rigga upp ett litet bus, och det hade ju ett explosivt resultat! Skrev de första mailen och sedan langade jag över stafettpinnen till Jacker för att försiktigt kunna undvika att bli misstänkt. Beklagar om falska förhoppningar på något sätt har byggts, men jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag. Nej, jag skickade breven helt på eget initativ. Siana har inte sagt ett skit till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 RäevenE Tänkte mer på att umberto skulle kunna rita en liten serie om det, han tar upp svärdet= pennan, besegrar sin motståndare= lättjan. Känn på den du umb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Fix'd. Phew! Tack! *Lutar mig tillbaka och inväntar RavenEs och Stammpers serie* http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Redigerad 2 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag.. missuppfattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag.. missuppfattade. Så... När kommer serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2008 Jag giver dig statusen som modelator helt gratis. Skicka en ansökan så får du svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts