RavenE Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Det ville jag inte veta Kan ingen säga vem det var? Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Låt personen bli anonym i all evighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Låt personen bli anonym i all evighet Too late. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Men mailet från Webmaster@gtasajten.com? Som både jag och Agenten fick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Men mailet från Webmaster@gtasajten.com? Som både jag och Agenten fick? Går att fejka sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag skickade två eller tre av mailen. Det till Alle och sedan det till agenten om att det var fel mail, och sen nåt mer som jag inte minns. Fast jag glömde skriva samma mailadress på båda. Brukar mailbusas lite då och då och tyckte det vore kul att haka på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jasså? Jag ville undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jag skickade två eller tre av mailen. Det till Alle och sedan det till agenten om att det var fel mail, och sen nåt mer som jag inte minns. Fast jag glömde skriva samma mailadress på båda. Brukar mailbusas lite då och då och tyckte det vore kul att haka på det här. Aha, Så det var DU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jacke: Du dödade just tråden med 67% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Jacke: Du dödade just tråden med 67% Knappast, man vill ju veta vem som började! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tyckte tråden var kul de första timmarna, sen sket jag fullständigt i att följa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tihi, ni är ju för roliga! Saknade forumet lite så tänkte rigga upp ett litet bus, och det hade ju ett explosivt resultat! Skrev de första mailen och sedan langade jag över stafettpinnen till Jacker för att försiktigt kunna undvika att bli misstänkt. Beklagar om falska förhoppningar på något sätt har byggts, men jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Det var jag som lurade alla 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tihi, ni är ju för roliga! Saknade forumet lite så tänkte rigga upp ett litet bus, och det hade ju ett explosivt resultat! Skrev de första mailen och sedan langade jag över stafettpinnen till Jacker för att försiktigt kunna undvika att bli misstänkt. Beklagar om falska förhoppningar på något sätt har byggts, men jag hoppas att ni fick ett lika gott skratt som jag. Hehe. Nu ljuger du allt. Jag kan erkänna att Kebab hade rätt och att det faktiskt var jag som skickade det första mailet till agent47. Jag tänkte att han var ett lämpligt offer och ja... det var han ju. Minst sagt. http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Hehe. Nu ljuger du allt. Jag kan erkänna att Kebab hade rätt och att det faktiskt var jag som skickade det första mailet till agent47. Jag tänkte att han var ett lämpligt offer och ja... det var han ju. Minst sagt. http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Försök inte! Det var jag som var master-mind bakom det hela. Det hela började den 14 augusti 2007. Jag satt uppe i den västra flygeln på slottet i Sighişoara. Det var en regning natt. Hur som helst satt jag där med min laptop och klurade på en terroristattack mot GTAsajten, men under allt klurande fick jag en snilleblixt. Lura folk att de ska bli moderatorer! Jag visste att jag behövde genomföra det hela ett litet tag innan GTAIV hade sin release, för då behövdes troligtvis fler moderatorer i den delen av forumet. Dagarna gick och jag utvecklade en perfekt plan. Nu var det bara dags att vänta till att sätta planen i verket! Resten är historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Tyckte tråden var kul de första timmarna, sen sket jag fullständigt i att följa den. Ok då vet jag det OnT: Fan grabbar.. hur ska jag veta vem det var som lurade skiten ur grabben?? man vågar ju inte lita på någon här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nej nu är det dags att någon förevigar den här tråden i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Nej nu är det dags att någon förevigar den här tråden i den här tråden. Oh, underbar idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) "Det ekar över arenan, ett hjärtskärande skrik från de tiotusentals åskådare vars gladiator har uppfyllt deras blodiga krav gång på gång, år efter år. Han är sliten, trött och gammal. Men ännu en ett blodigt slag ska utspelas på Colosseum. De två gladiatorerna möts i mitten utav slagfältet, öga mot öga, man mot man. Flera gånger ger han upp hoppet om att vinna slaget mot sin fiende, men när hans kämpaglöd väcks till liv tack vare dem tiotusentals åskådare som ropar hans namn, finner han återigen kraften. Hans svärd ligger på marken, situationen verkar närmast hopplös då han plötsligt böjer sig ner och tar en näve sand och kastar upp i sin motståndares ögon och får några sekunders försprång för att hämta svärdet, vår gladiator tar upp svärdet och svinger det mot sin motståndare, vars ögon ännu inte öppnats. Träffen blir en succé, svärdet hugger in i sidan utav motståndaren som viker sig utav smärta, han ber om nåd till publiken men möts av hyttande nävar och svordomar. Hans öde är bestämt, han kommer att dö här i sanden. Vår gladiator sätter in nådastöten och trycker in svärdet i strupen på hans motståndare, han segnar ner sakta men säkert. Namnet ekar starkare den här gången och det lyder: Umberto, Umberto, Umberto!" Redigerad 2 april, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) "Det ekar över arenan, ett hjärtskärande skrik från de tiotusentals åskådare vars gladiator har uppfyllt deras blodiga krav gång på gång, år efter år. Han är sliten, trött och gammal. Men ännu en ett blodigt slag ska utspelas på Colosseum. De två gladiatorerna möts i mitten utav slagfältet, öga mot öga, man mot man. Flera gånger ger han upp hoppet om att vinna slaget mot sin fiende, men när hans kämpaglöd väcks till liv tack vare dem tiotusentals åskådare som ropar hans namn, finner han återigen kraften. Hans svärd ligger på marken, situationen verkar närmast hopplös då han plötsligt böjer sig ner och tar en näve sand och kastar upp i sin motståndares ögon och får några sekunders försprång för att hämta svärdet, vår gladiator tar upp svärdet och svinger det mot sin motståndare, vars ögon ännu inte öppnats. Träffen blir en succé, svärdet hugger in i sidan utav motståndaren som viker sig utav smärta, han ber om nåd till publiken men möts av hyttande nävar och svordomar. Hans öde är bestämt, han kommer att dö här i sanden. Vår gladiator sätter in nådastöten och trycker in svärdet i strupen på hans motståndare, han segnar ner sakta men säkert. Namnet ekar starkare den här gången och det lyder: Umberto, Umberto, Umberto! RavenE och Stammper! " Fix'd. Redigerad 2 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts