Populärt inlägg SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hejsan hultan ville ja skulle skriva här om att ja blir den nya moderatorn för GTAsajten. Ja kommer göra mitt bästa som moderator. För de som inte tror mig har ja bevis här: Själv klart blev ja chockad när ja fick detta mail från hultan. Visste inte vart ja skulle posta detta. 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) g Redigerad 6 juli, 2009 av Gasoline Kiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Frimail Eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Om det är sant får man väl säga grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHA! Det där kan för guds skull inte vara sant. Hahahaha. Om det trots det är sant så lovar jag att äta upp min strumpa. -- Nu kommer jag skämmas ihjäl om det är sant. Men det kan det ju inte vara, eller? -- Hahaha, det här är fan roligast på länge. Hahaha, kan inte sluta skratta. Redigerad 30 mars, 2008 av kicken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Jak anar ugglor i mossen Mister Stell-Han som är igång? Redigerad 30 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Hade det varit sant tvivlar jag på att hultan hade skrivit från nån annan adress än @gtasajten.com. Redigerad 30 mars, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Frimail Eller!? Jag sätter mina pengar på det. Vem har varit rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Tack så mkt Fireinthehole du är den som sa nåt vettigt. Och nej varför skulle ja ljuga för er? Väl bara vänta så får ni se. Ja har erfarenhet som Moderator har haft forum förut så ja vet nog hur detta funkar. Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Amagawd Jag tror det är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Stackaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det var...kul SOM FAN!!!!! :D :teehee: Mer sån här galen humor..idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Tack så mkt Fireinthehole du är den som sa nåt vettigt. Och nej varför skulle ja ljuga för er? Väl bara vänta så får ni se. Ja har erfarenhet som Moderator har haft forum förut så ja vet nog hur detta funkar. Alltså, vi tror itne att du ljuger, vi tror vet att du blir lurad. Angående quoten du har i din signatur är det inget du bör ta som "upplyftande", jag tror det var menat som en diss. Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Varför skulle detta vara fake? Vänta så kommer ni se snart ja har MOD brickan. Vänta när du nog säger så Qouad. Tror det är stellhell som är ute i farten. Nu när ja kollade någa på mail adressen så tror ja inte heller att hultan skulle skicka från nån @live.se adress Redigerad 30 mars, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hahaha. Är det sant, KalleR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Åh! Jag är så oerhört lycklig för din skull. Att en agent skulle bli moderator här på Gtasajten är precis vad jag önskat mig. Du, agent47 tror jag kommer bli en ut av dom bästa moderaterna som Gtasajten någonsin haft. Jag menar, du har ju allt som krävs. Du är aktiv, hjälper andra och mycket mycket mer. Grattis som bara den på dig polarn. PS. nu när jag varit snäll så kan du gärna ta bort några av mina varningar. För vi är ju kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Tack så mkt Fireinthehole du är den som sa nåt vettigt. Och nej varför skulle ja ljuga för er? Väl bara vänta så får ni se. Ja har erfarenhet som Moderator har haft forum förut så ja vet nog hur detta funkar. Whatever you say, armykiller870 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Är det bara jag som misstänker att någon hackat sig in på hans användare också? Ofta man säger MOD brickan. Hahaha. Så underbart. Älskar dig som skickade mailet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Varför skulle detta vara fake? Vänta så kommer ni se snart ja har MOD brickan. Varför? Däför. Att du har haft ett litet 10-medlems forum är inte direkt någon merit. Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts