Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Märkte att klockan på forumet fortfarande inte är framåtställd, det kanske borde göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ja det borde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Tycker jag också, och om Hultenius ser detta kan du väl byta mitt nickname också är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Tycker jag också, och om Hultenius ser detta kan du väl byta mitt nickname också är du snäll Det kommer du kanske kunna göra själv när du väl upphöjts till moderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det kommer du kanske kunna göra själv när du väl upphöjts till moderat? Nej moderaterna kan inte byta nick, bara hultenius.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 My Controls > Board Settings Klicka ur "Auto correct DST?" och klicka i "Is daylight saving time in effect?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Nej moderaterna kan inte byta nick, bara hultenius.. Det vet jag väl, det är därför du tjatat. Tråkigt att se att du inte förstår de pikar som riktas mot dig, även om de inte inte är elakt menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Yes! StellHell saved my evening! Nu är det sommartid även på forumet. Sommar sommar sommar! ---- Och Deltanator, klockan kommer nog att ställas om vad det lider, men du får acceptera att inga namnbyten görs under en oklart lång framtid. Tror inte det hjälper ett dugg att tjata om det hela tiden. Du har dessutom fått byta namn en gång för länge sedan, så du borde vara nöjd! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Yes! StellHell saved my evening! Nu är det sommartid även på forumet. Sommar sommar sommar! ---- Och Deltanator, klockan kommer nog att ställas om vad det lider, men du får acceptera att inga namnbyten görs under en oklart lång framtid. Tror inte det hjälper ett dugg att tjata om det hela tiden. Du har dessutom fått byta namn en gång för länge sedan, så du borde vara nöjd! ^^ Wow du kommer ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Nu är sommartid till och med påtvingat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Nu är sommartid till och med påtvingat. Men tiden stämmer inte alls. När jag skriver detta är min datorklocka 22:41, det står att du postade ditt inlägg 23:08. Edit: Doh. Jag hade ställt fram min "forumklocka" själv. Har ändrat tillbaka, och nu stämmer det. Redigerad 31 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Är det bara för mig det har fuckat igen? Har inte tvingat på någon timme i inställningarna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Är det bara för mig det har fuckat igen? Har inte tvingat på någon timme i inställningarna heller. Nej, tiden på forumet går en timme bak för mig. Står att klockan är 22.17 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Inte konstigt. Jag tänkte väl. Men att vi ändrade till sommartid idag visste jag ingenting om. Ganska finfint. Tack för informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Inte konstigt. Jag tänkte väl. Men att vi ändrade till sommartid idag visste jag ingenting om. Ganska finfint. Tack för informationen Det var en månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Det var en månad sen Alkohol kan göra dåliga saker med hjärnan Redigerad 1 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Mycket konstigt... ska kolla upp det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jaha, GMT+02:00 för Sverige/Stockholm verkar inte finnas kvar längre... blev en fallback på GMT. Men inga problem, jag har snott Norges sommartid istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts