Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Oj, jag laddade visst bara upp Ikonboard, glömde ladda upp InvisionBoard på den servern. Men nu ska det snart vara fixat! ok, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 En stor sak som jag glömt berätta om den nya GTAsajten... med några knapptryck kan jag tredubbla hela sajten! GTAsajten kommer då att aktiveras på tre andra servrar och på huvudservern kommer den att inaktiveras. Ett skript skickar då ut besökarna till de tre olika servrarna, allt för att minska trycket på huvudservern! Otroligt bra om nu GTAsajten skulle hamna i problem igen Coolt! 'Men några knapptryck kan jag svara, kommentera och prata med Hultenius på samma gång!' Om jag skulle få lust till de nångång... eller kanske om "han" skulle få lust nångång. Ett skämt hultan,ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Coolt! 'Men några knapptryck kan jag svara, kommentera och prata med Hultenius på samma gång!' Om jag skulle få lust till de nångång... eller kanske om "han" skulle få lust nångång. Ett skämt hultan,ett skämt. hehe, roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 hehe, roligt.... Han har faktiskt aldrig lust å snacka.. Han säger bara sitt "helu" och jobbar med sajten.. men de gör inget, han har rätt att få jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Han har faktiskt aldrig lust å snacka.. Han säger bara sitt "helu" och jobbar med sajten.. men de gör inget, han har rätt att få jobba. jo, det är bra hultan! jobba på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts