GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Väj! Nu é den uppe! Har inte tänkt på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Gah! Alla dom gammla klassiska smiliesarna försvann!! Ajdå, hmm... jag gjorde en liten vårstädning på servern... men jag har backup så det är snart fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Btw, vad tycker ni om loggan? Det kanske inte syns direkt men det är faktiskt två bilder som är sammanfogade! (Alltså två olika screenshots) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Btw, vad tycker ni om loggan? Det kanske inte syns direkt men det är faktiskt två bilder som är sammanfogade! (Alltså två olika screenshots) Jag tycker det är lite för mycket rött och gult i loggan men annars är den snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 (redigerad) Den é cooool! Å man ser inte dom där "olika bilderna"! Redigerad 1 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Äntligen är den uppe! Bra gjort Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Äntligen är den uppe! Bra gjort Hultan Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Btw, vad tycker ni om loggan? Det kanske inte syns direkt men det är faktiskt två bilder som är sammanfogade! (Alltså två olika screenshots) hadde inte jag tänkt på, men nu när du säger det så Redigerad 2 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Men en sak: Det går ju inte att trycka på reklambannerna på huvudsidan. Redigerad 2 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Men en sak: Det går ju inte att trycka på reklambannerna på huvudsidan. Vet, det är mycket som fortfarande inte 'r klart. Dessutom finns det massor buggar i GTA och GTA2 sektionerna som jag måste fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Vet, det är mycket som fortfarande inte 'r klart. Dessutom finns det massor buggar i GTA och GTA2 sektionerna som jag måste fixa! jag är inte så insatt men hur svårt är det att länka två bilder. Fast antagligen är det väl svårare än så, annars skulle du ju gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jag är inte så insatt men hur svårt är det att länka två bilder. Fast antagligen är det väl svårare än så, annars skulle du ju gjort det jo, men det är två olika screenshots... Denna och en till... Inte lätt att få ihop dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jo, men det är två olika screenshots... Denna och en till... Inte lätt att få ihop dom. Pratade vi inte om reklambannersarna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Pratade vi inte om reklambannersarna nu? Ups, blande ihop det med posterna ovanför... Reklamlänkarna är inte svårt att fixa men jag hade helt enkelt glömt bort att göra dom till länkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Varför är alla posts på forumet före Februari utan smilies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Varför är alla posts på forumet före Februari utan smilies? det undrar jag med.... det ser inte så snyggt ut när det är ett X och står namnet på smiliesen och sen inget..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Gött att sajten e uppe men en grej bara. I gta3 modding så om man trycker på bilar tror jag att det var så kommer dom här övriga moddarna som tex vattenpistol och dom om man trycker på övriga modda så kommer dom så det borde du fixa Hultan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Varför är alla posts på forumet före Februari utan smilies? Oj, jag laddade visst bara upp Ikonboard, glömde ladda upp InvisionBoard på den servern. Men nu ska det snart vara fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 En stor sak som jag glömt berätta om den nya GTAsajten... med några knapptryck kan jag tredubbla hela sajten! GTAsajten kommer då att aktiveras på tre andra servrar och på huvudservern kommer den att inaktiveras. Ett skript skickar då ut besökarna till de tre olika servrarna, allt för att minska trycket på huvudservern! Otroligt bra om nu GTAsajten skulle hamna i problem igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 det låter ju fiffigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts