KalleR Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Måste bara säga att den är mycket snyggare än den gammla!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Den är väl inte klar. Det är ju bara den här infosidan´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 som du kanske har sett så kan man skicka in ett sms så man kan komma in. jävligt synd då att jag inte har mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) som du kanske har sett så kan man skicka in ett sms så man kan komma in. jävligt synd då att jag inte har mobil Var? *Edit* Såg det nyss. Har skickat ett SMS. Redigerad 28 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Kollade nyss. F*n vad cool. Men jobbigt för jag vill trycka på länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Kollade nyss. F*n vad cool. Men jobbigt för jag vill trycka på länkarna. hehe... man trycker och trycker men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 hehe... man trycker och trycker men inget händer Stämmer. Det är ju bara en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Stämmer. Det är ju bara en bild va?! menar du det!? det hade jag ingen aning om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 som du kanske har sett så kan man skicka in ett sms så man kan komma in. jävligt synd då att jag inte har mobil jag har inte heller någon mobil (borde kanske sno farsans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Om ni säger att den é så cool ska man fan titta på den! *sätter på mobilen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Coooool! Specielt loggan! Jag vill också klicka på länkarna, vill se resultaten i quizet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 hmm...ja får väll också kolla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 GTASajten 4 ever! De fårr du göra. Om jag kan säga dig: det är de värt! Kom ihåg att man får koden nån minut efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 fick annars koden 4 sek efter;) Ja trodde att den skulle vara snyggare...eller bättre...det enda som var nytt var ju en ny top banner o lite nya meny-sektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 fick annars koden 4 sek efter;) Ja trodde att den skulle vara snyggare...eller bättre...det enda som var nytt var ju en ny top banner o lite nya meny-sektioner If you not like the new gtasajten, you can go to your vice city center... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Skulle de inte öppna ida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 det funkar inte!! :'( :'( :'( jag har skickat ett SMS dit men jag får ingen kod....det e 4 timmar sen jag skickade första SMS:et.. :'( :'( och jag skickade ett nyss men det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Nu är den iaf uppe, så ni behöver inga koder längre..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Vad snygg den blev! Hoppas det blir en besöksräknare också som förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Gah! Alla dom gammla klassiska smiliesarna försvann!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts