Boomer Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Måtte jag vara först för en gångs skull. Achievementsen till 360-versionen av spelet finns nu ute på nätet. http://www.360sync.com/2008/03/28/gta-iv-achievements Warm Coffee var lite smålustig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Assassins Greed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Underbart att läsa. Edit, oh, jag som trodde att man fick läsa förklaringarna också. Anyhow, intressant lista, får väl se om det är den slutgiltliga. Redigerad 30 mars, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 # Let Sleeping Rockstars Lie 10G Kill a Rockstar developer in a ranked multiplayer match. WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Gobble Gobble 10G Score 3 strikes in a row, a turkey, in 10-pin bowling. Visste inte äns om att man kunde bowla i IV, nice. Redigerad 30 mars, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Först, när listan inte hade några beskrivningar, läste jag listan men tänkte inte göra nån nyhet av det. Men det här är nyhetsstoff! EDIT: Nyheten klar. Det lönar sig att vara först, Boomer Redigerad 30 mars, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Cleaned the Mean Streets 20G Capture 20 criminals through the police computer. Capture 20 criminals? Dare Devil 30G Complete 100% of the unique stunt jumps. Uniqe stunts!!! Måste säga, en mycket bra lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Complete mission “That Special Someone”. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Cleaned the Mean Streets 20G Capture 20 criminals through the police computer. Capture 20 criminals? Hoppas som fan på att de äntlien fixat polisuppdragen, det vill säga så att de INTE jagar DIG när du arbetar som polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hoppas som fan på att de äntlien fixat polisuppdragen, det vill säga så att de INTE jagar DIG när du arbetar som polis. Sen har jag stört mig på att man ska ta död på dom man ska fånga, vore ju mer sport om man ska jaga och dra ner människan till marken, och sätta han i polisbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Först, när listan inte hade några beskrivningar, läste jag listan men tänkte inte göra nån nyhet av det. Men det här är nyhetsstoff! EDIT: Nyheten klar. Det lönar sig att vara först, Boomer Aww. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Warm Coffee 5G Successfully date a girl to be invited into her house. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Hoppas samma achievements finns på PS3 också. Police computer? That's nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Hoppas samma achievements finns på PS3 också. Police computer? That's nice! Dem är ju inte bra för någonting på PS3 men jag hoppas på det också, sånna saker gör att man har något att sträva efter mer än att bara spela spelet, som Uncharted, där kan man få 1000 achivements point (medaljpoäng) och det får spelet iaf för mig extra omspelningvärde.. "Uncharted: Henkibojj's Fortune" Redigerad 30 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Ju mer man har att göra i ett spel destå bättre är spelet IMO. Håller längre, slipper köra om storyn tusentals gånger, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Bra Boomer! Kul att läsa! Lowest Point 5G Complete mission "Roman’s Sorrow". Förmodligen ett av spelets första acheivments, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Bra Boomer! Kul att läsa! Lowest Point 5G Complete mission "Roman's Sorrow". Förmodligen ett av spelets första acheivments, eller hur? Vad får dig att tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Acheivment(en) heter "Lowest point" och det är ju den lägsta punkten, och som vi alla vet börjar man och har alltid börjat som en liten snubbe som sedan byggt upp sina vänskapskretsar och blivit high-roller. Och sedan låter ju "Complete mission "Roman's Sorrow"" också lite som vi vet att spelet börjar. Att Roman lurat Niko till LC för att han ska hjälpa honom, eftersom att han har det krisit, men visst, jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Acheivment(en) heter "Lowest point" och det är ju den lägsta punkten, och som vi alla vet börjar man och har alltid börjat som en liten snubbe som sedan byggt upp sina vänskapskretsar och blivit high-roller. Och sedan låter ju "Complete mission "Roman's Sorrow"" också lite som vi vet att spelet börjar. Att Roman lurat Niko till LC för att han ska hjälpa honom, eftersom att han har det krisit, men visst, jag kan ha fel. Det kan lika gärna vara att Roman har en svacka under spelets gång. Kanske ett problem som behöver lösas. Ingenting säger att det måste vara i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det kan lika gärna vara att Roman har en svacka under spelets gång. Kanske ett problem som behöver lösas. Ingenting säger att det måste vara i början av spelet. Ja det är klart att det kan. Men jag bara tyckte att det kändes så som om det vore en tidig acheivment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts