antepanteboy Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 http://img216.imageshack.us/img216/7480/image0qv1.jpg Hey people :cc_detective: This is the first nordic collab of GTAS, Cold Sweat, featuring participants from Norway, Sweden and Finland Title : Cold Sweat Editor : Herr-Dav' Stunters : Bos51, Daffy, Eddeman, Hoff, Lyserg, MaCi, Mythic, RedX, Tackleberry, Theonly_one, Tidis Size : LQ = 32 Mo / HQ = 140 Mo Links : > FileFactory HQ < > FileFactory LQ < > Dailymotion Streaming < I hope you will enjoy it! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag är med, jag är med, jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Riktigt bra stunt, ganska dålig redigering och riktigt dålig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Tycker den var ganska sweet overall. Och Tackleberry är ju fortfarande helt insane. Han är helt otrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 jag e först men min dator har crashat.. all my stunt stuff gone :/ "Bos51,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) jag e först men min dator har crashat.. all my stunt stuff gone :/ "Bos51,, Oj, det var oväntat! Är du finladssvensk? Hur som helst så kan jag ju säga att jag älskar den här videon. Kanske främst för att jag är med i den. Edit: /Hoff Redigerad 10 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Riktigt bra jobbat av alla stuntare men jag vill ge Kebab en extra klapp på axeln för han har utvecklats något enormt sen jag slutade stunta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Tack LajjBlajj! Det värmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 (redigerad) Kul film..jag gillade faktiskt editeringen men jag skulle aldrig annars lyssna på musiken, tycker dock att den fungerade bra den här gången. Kebab äger Redigerad 17 juli, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts