Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Min kompis sa att GTA IV kommer ut till pc typ efter ett halv år eller ett år när gta iv släppts till xbox/ps3 är det sant tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Nej det är det inte. Varken R* eller T2 har gått ut med det officiellt. Bara rykten överallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Din kompis är sär.. din apa med, sluta attacha den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Din kompis är sär.. din apa med, sluta attacha den Men din jävla bög clown då min är fett bättre än den bög bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men din jävla bög clown då min är fett bättre än den bög bilden Hej, jag ville bara informera dig om att du särskriver. Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men din jävla bög clown då min är fett bättre än den bög bilden Jag är iaf inte så keff att jag bhöver attacha den varje gång jag ska göra ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Min kompis sa att GTA IV kommer ut till pc typ efter ett halv år eller ett år när gta iv släppts till xbox/ps3 är det sant tro? Jag börjar bli smått tveksam till nån PC version, då dom påstår att dom ska göra alla andra spel i framtiden på ps3 enbart. Och lägg apan i din signatur, du är dryg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 En sån' här tråd finns redan. Döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö........... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Precis Den Tråd som redan finns Redigerad 29 mars, 2008 av Master_812 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men din jävla bög clown då min är fett bättre än den bög bilden Inget sånt språk tack, och vill du ha den där löjliga apan under varje post kan du lägga till den som signatur under "My controls". För övrigt så finns redan en sån här tråd, kolla länken här ovanför. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts