Deltanator Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Får jag bli moderat? Tänkte att jag får kanske lite mera respäckt om jag får bli moderat på detta forumet... Jag sköter mig bra och låvar att inte banna någon Redigerad 29 mars, 2008 av Deltanator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Varför just moderat? Sosse klingar mycket bättre. Seriöst, lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Varför just moderat? Sosse klingar mycket bättre. Seriöst, lol? Asså jag menar inte partiet moderaterna utan en moderat som bannar och kickar folk o sånt, sån som stell hell och dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Asså jag menar inte partiet moderaterna utan en moderat som bannar och kickar folk o sånt, sån som stell hell och dom Jag vet, jag försökte skojja till det lite. Det heter Moderator, inte moderat. Fortfarande.. lol? Redigerad 29 mars, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag vet, jag försökte skojja till det lite. Det heter Moderator, inte moderat. Fortfarande.. lol? Vadå moderator.. det heter ju moderat din skojare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vadå moderator.. det heter ju moderat din skojare Du kan vara en skojare. Nä, nu har jag inte tid med det här. Sängen ropar. Godnatt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag vet, jag försökte skojja till det lite. Det heter Moderator, inte moderat. Fortfarande.. lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Tyvärr, det är fullt. Agent47 är den nya moderaten som ska tillsättas, då han visat sig vara mer kompetent än dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts