gunman-bono Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 ”Efter den massiva uppmärksamheten med "My cool" har Adam Tensta nu även låtit sig remixas. Den officiella mixen är signerad Örebrobaserade dj:n och producenten Al Azif. - Jag ville göra något som ingen förväntade sig av varken Adam eller mig. Resultatet blev en 1994-doftande euromix. Hoppas att folk har tillräckligt med självdistans för att fatta grejen, jag tycker att den är skitfet, säger Al. För att verkligen ge euromixen sin rättmätiga miljö ringde Al Azif även upp Dr Alban som direkt tackade ja till att exklusivt ställa upp med sin medverkan på "Al Azif vs Adam Tensta - My Cool feat Dr Alban". Ladda ner gratis här Youtube Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Men usch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Usch, inget för mig, Du kunde väll skrivit i stället i Musiktips om du gillar låten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Jag tycker den är ösig, tack för tispet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Old news. Inget som kräver en egen topic f.ö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts