R8N Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Varje gång jag tittar på klockan är den lite mer än när jag tittade på klockan förra gången. det är läskigt Händer mig också .. ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Varje gång jag tittar på klockan är den lite mer än när jag tittade på klockan förra gången. det är läskigt Jag har samma problem. @Tråden: Bestäm dig för att tänka på ett annat tal, sätter mina tursockar på att du kommer stöta på det lika ofta. 37 förföljer dig inte, det är du som letar efter det. Som med allt annat sådant här tycker jag att det är töntigt att folk ens tänker tanken. Kul med fantasi, såklart, men när folk börjar tro på det själva har det gått för långt. ...själv går jag aldrig längre än jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hade samma "problem" i somras med siffran 1, men det försvann sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Kolla på Sagan om Ringen så tror du att kommer bli förföljd av Ûruk Hai's istället z0mfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Är "förföljd" av talet 88, och har varit det sedan två år tillbaks eller så. Ser 88 överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Är "förföljd" av talet 88, och har varit det sedan två år tillbaks eller så. Ser 88 överallt. Åh, nu blev jag sugen på glassen 88:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 23 stör mig väldigt ofta... klockan är 19:23 när jag skriver detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Varje gång jag tittar på klockan är den lite mer än när jag tittade på klockan förra gången. det är läskigt DET ÄR SÅ DET SKA VARA DU ÄR INTE SJUK DU ÄR FRISK SOM ALLA ANDRA För att även lägga till något seriöst här. Dessa tal som följer är det något specielt med: 2 4 7 13 37 42 7 och 13 har varit mina turnummer väldigt länge. 2 samt 4 dök upp som speciella tal för ett par årsen (vet inte varför egenligen). 37 är det första tal som är ojämnt i båda siffror, inehåller 2 siffror som inte är samma bortsett från 31 och 35 (som på något sätt känns jämnt ändå) tal med en 1:a i början känns som att de inte hör hit också. 42 är någon sorts jämn motsvarighet till 37. Flummförklaring, men så är det =) Redigerad 28 mars, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 DET ÄR SÅ DET SKA VARA DU ÄR INTE SJUK DU ÄR FRISK SOM ALLA ANDRA För att även lägga till något seriöst här. Dessa tal som följer är det något specielt med: 2 4 7 13 37 42 7 och 13 har varit mina turnummer väldigt länge. 2 samt 4 dök upp som speciella tal för ett par årsen (vet inte varför egenligen). 37 är det första tal som är ojämnt i båda siffror, inehåller 2 siffror som inte är samma bortsett från 31 och 35 (som på något sätt känns jämnt ändå) tal med en 1:a i början känns som att de inte hör hit också. 42 är någon sorts jämn motsvarighet till 37. Flummförklaring, men så är det =) Även om man kör "tänk på ett tal mellan 1 och 100"-leken, så är 37 det vanligaste valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) 7 och 13 har varit mina turnummer väldigt länge. 2 samt 4 dök upp som speciella tal för ett par årsen (vet inte varför egenligen). 37 är det första tal som är ojämnt i båda siffror, inehåller 2 siffror som inte är samma bortsett från 31 och 35 (som på något sätt känns jämnt ändå) tal med en 1:a i början känns som att de inte hör hit också. 42 är någon sorts jämn motsvarighet till 37. Flummförklaring, men så är det =) Jag förstår inte riktigt... ...men tack ändå. EDIT: Jo, det är klart jag förstår. Blev lite krångligt första gången jag läste det bara. Haha. Redigerad 28 mars, 2008 av Icicle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Händer ofta att jag tar upp mobilen för att kolla klockan och den är 13:37 eller *9:11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Händer ofta att jag tar upp mobilen för att kolla klockan och den är 13:37 eller *9:11. Samma här, men tänk sen på alla gånger den INTE är 13:37/*9:11... Hjärnan tänker bara på dom eftersom dom är nått speciellt för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Själv blir jag förföljd av talet 380 på nätet lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Samma här, men tänk sen på alla gånger den INTE är 13:37/*9:11... Hjärnan tänker bara på dom eftersom dom är nått speciellt för dig... Nästan varje dag råkar jag kolla på klockan 13:34 och tänker, nu är det bara 3 minuter kvar till 13:37. En annan lite skum grejj är att jag vaknar alltid 6:59 på morgonen och 20 sekunder senare ringer väckarklockan. EDIT: Jag kom att tänka på att 3004 också har varit ett specielt tal för mig. Där återkommer ju siffrorna i 13:34, en egen form av elit ^^ Jag gjorde också ett dödstest och fick reda på att det blir när jag är 68 år. 2 x 34 = 68 Redigerad 29 mars, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Själv blir jag förföljd av talet 380 på nätet lol Ingen apa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Hade samma "problem" i somras med siffran 1, men det försvann sen En mycket vanlig siffra dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 En mycket vanlig siffra dock. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Idiot. Kalla mig inte idiot, idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Kalla mig inte idiot, idiot! Du får en varning för du kallade en person för idiot, som hade kallat dig för en idiot, din idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Du får en varning för du kallade en person för idiot, som hade kallat dig för en idiot, din idiot! ...idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts