yo.yo Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Lägg till och bjud in mig plzz. Solde@live.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Får man vara med? iamdavej@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hooka gärna upp mig med OHallander@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Inte så länge kvar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Vi har det så trevligt Vad Kicken menar är att det som vanlig ballar ur till en jävla hönsgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Vad Kicken menar är att det som vanlig ballar ur till en jävla hönsgård. Är det därför du sade att inte Spam Snuten fick vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Vi har det så trevligt Men jag VILL! hur kommer jag diiit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Fyyyyfaan va bra. Älska infernus/Ceetah'n och när snubben blir skjuten och ramlar ner för trappen . ahahahaljkahalkh JAAAG VILL HAA GTAT IIVV NUuu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Den va väl helt okej, väntar bara att få ladda ner den i högre upplösning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Spammar F5 som en gaaaalning nu Här är den http://www.gametrailers.com/player/32308.html Redigerad 27 mars, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Sådär ja. Den var helt okej, ska bli väldigt trevlig att läsa analyser... musiken sög något ofatnligt men det var ju en hel del som blevavslöjant. Framfärallt inga FPS-drops ALLS i denna... underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Sådär ja. Den var helt okej, ska bli väldigt trevlig att läsa analyser... musiken sög något ofatnligt men det var ju en hel del som blevavslöjant. Framfärallt inga FPS-drops ALLS i denna... underbart. Haha jo jag tyckte musiken var riktigt kass också. Den passade liksom inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Sådär ja. Den var helt okej, ska bli väldigt trevlig att läsa analyser... musiken sög något ofatnligt men det var ju en hel del som blevavslöjant. Framfärallt inga FPS-drops ALLS i denna... underbart. Helt okej ja. Jag tyckte grafiken såg bättre ut än i tidigare trailers och allt flöt på mycket bra. Dock verkar inget speciellt ha avslöjats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Fan värsta Heat-scenerna!!! Bästa videon hittills!!! Bara en månad kvar nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Gillar scenen då han som blir skjuten åker ner för en trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Äh, det sög. Varför? Därför att det inte är någon känsla då det brusar och då man knappt hör rösterna. Sådan är min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 FUCKIN AWSSOOOOOOMMEEEE!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Musiken sög något enormt. Trailern var medelmåttig. Finns dock en sak som lyste upp över allt annat. Bil och polisscenerna. Fy fan vad grymma. Inledningen också. Helvetes jävlar vad snygga de var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 såg ut att vara bra grafik ändå bättre än va ja trodde:P längtar som fan tills de kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Ja, det var ju najs. Nu känns det jävligt skönt att man förbokade en ex av spelet i tisdags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts