kicken Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 "Good Lord, What Are You Doing?" aka. "Everyone's a Rat." Se trailern! (Fyller på med länkar när den släppts) Några hemsidor som kommer täcka allt om trailern: Gta4.net GTAnytt.se Gtaforums.com Gametrailers.com Gamespot.com Gtaforum.se Tråden om trailer nummer tre. 23:00 - Idag - Trailer nr. 4! Trailern släpps! Ja, här kan ni diskutera allt om trailer nummer fyra. Allt från vad man såg för någon liten detalj en halv minut in i trailern till varför ni älskar detta spelet så mycket som ni gör. Ja, finns egentligen inte så mycket mer att säga. Fyll på med era synpunkter, klagomål och åsikter här! Varsågoda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hoppas den slängs upp på Youtube snabbt. Kommer inte in på IV hemsidan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hoppas den slängs upp på Youtube snabbt. Kommer inte in på IV hemsidan . Fan vad drygt o se den på youtube, jag menar så sjukt dålig kvalite där om man jämnför med IV. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Fan vad drygt o se den på youtube, jag menar så sjukt dålig kvalite där om man jämnför med IV. :/ Jag är en jävligt dryg person Har man en fitt dator så har man. Bryr mig endå inte om kvalitén, det är att se trailern jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Så man måste vänta till klockan 23 tom... Isf är jag inte hemma till "the big release". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hallis Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag är en jävligt dryg person Har man en fitt dator så har man. Bryr mig endå inte om kvalitén, det är att se trailern jag är ute efter. Haha jaja okay, ja jag vill ändå få se det lite fin justerande detaljerna som man förhoppningsvis kommer att få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag är en jävligt dryg person Har man en fitt dator så har man. Så du tycker fitta är någonting dåligt/negativt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Så du tycker fitta är någonting dåligt/negativt? fitta kan vara bra och trevligt. men dom är ofta ga fula och alldeles för många är dåligt skötta = eklig lukt! ph34r!! ontopic: så trailern släpps 23.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Någon som har lust med en MSN-konversation? Länken till IV.sidan är förrestne inte korrekt, http://www.rockstargames.com/IV/ bör fungera. Redigerad 27 mars, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Alltså fan, jag kommer inte kunna se trailern nu direkt. Måste gå och lägga mig tidigt då man som vanligt ska upp tidigt imorrn. Blir tvungen att vänta tills imorgon när jag kommer hem vid fyra-tiden... Men man har då iaf nåt att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Någon som har lust med en MSN-konversation? Länken till IV.sidan är förrestne inte korrekt, http://www.rockstargames.com/IV/ bör fungera. I'd like that. Om du låter Kicken styra upp det, jag har ju inte din msn . Edit: Kan ju tillägga att jag vaknade idag och hade inte en aning om vilket datum det var. När jag loggade in på forumet såg jag denna tråden bland annat, och blev jättearg över att jag inte kunde se trailern. Redigerad 27 mars, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 I'd like that. Om du låter Kicken styra upp det, jag har ju inte din msn . Edit: Kan ju tillägga att jag vaknade idag och hade inte en aning om vilket datum det var. När jag loggade in på forumet såg jag denna tråden bland annat, och blev jättearg över att jag inte kunde se trailern. Absolut kan han hosta, anledningen till att jag dragit igång det varje gång det är dags är efterssom jag har de felsta deltagares adresser, men jag kan ju alltid bjuda in de som kicken kanske inte har (jag vet inte). Annars kan jag PMa min MSN till dig och självfallet till någon annan som gärna vill delta. Oftast blir det ju så att det ballar ur och en ny konversation startas med de som jag anser vara seriösa... Spam Snuten får förresten inte vara med den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Någon som har lust med en MSN-konversation? Länken till IV.sidan är förrestne inte korrekt, http://www.rockstargames.com/IV/ bör fungera. Yes, MSN-konversation, det är grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Yes, MSN-konversation, det är grejer det! Ja, det har alltid varit så müsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Ja, det har alltid varit så müsigt. jag vill också vara med!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Är ni taggade ellelr ?!?!?!?+1+1+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Mindre än en timma kvar! Arr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Oh my god, jag vill vara med på en MSN-konversation. Min MSN står i profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andh Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 msn-konversation? låter trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Vi har det så trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts