Tigerr Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Den smakar ungufär som San São från Coca Cola-company, om du kommer ihåg den. Möjligtvis lite starkare smak, och sedan en väldig förmåga att friska upp ögon, liv och sinne. Eller vad man säger. Man blir iaf väldigt pigg direkt då man dricker den. Ska jag våga testa den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Ska jag våga testa den då? Självklart; om du lyckas hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Den smakar ungufär som San São från Coca Cola-company, om du kommer ihåg den. Möjligtvis lite starkare smak, och sedan en väldig förmåga att friska upp ögon, liv och sinne. Eller vad man säger. Man blir iaf väldigt pigg direkt då man dricker den. San Sao var så jävla gott! Det var den enda läsken jag verkligen gillade. Haha, effekterna var samma som te för Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 San Sao var så jävla gott! Det var den enda läsken jag verkligen gillade. Haha, effekterna var samma som te för Cyprez. Ja visst var den. Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Kommer knappt kunna spelet föräns sommarlovet . Anledningen är att jag har stora prov varje vecka fram till vecka 22. Spelet kommer bara att ligga där på bordet å reta mig till vansinne över att jag inte har tid att spela det Redigerad 22 april, 2008 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Jag har beställt både GTA4 och PS3 från webhallen men jag är bered att inte lösa ut paketet om det inte kommer i tid! Jag åker å köper det någon stans här i stan annars! Jag kommer se till att jag är helt ensam hemma så man får det lugnt å skönt när man packar upp ps3:an och så får man väll ladda upp lite med godsaker mm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) 5 dagar kvar! Jag har kommit på att jag först ska spela spelet på Xbox. Sen köper jag ett eget PS3 och nöter spelet där typ resten av året. Att jag ser fram emot GTA är den enda anledningen att jag orkar gå till jobbet om dagarna nu. Oooooiiih! Någon här som bor i Malmö? Tänkte att då kan man ju köa utanför nattöpet på GAME tillsammans. För att få lite mer stämning liksom. Redigerad 23 april, 2008 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Började Ladda inför GTA IV igår när jag insåg att det var precis en vecka kvar Så jag gick och köpte mig en 40" Samsung LE-40F86 samt en stor tavla med brooklyn Bridge och mahattan skyline på Så nu är jag redo, bara spelet som fattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Någon här som bor i Malmö? Japp! och jag kommer stå utanför Game nattetid!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Japp! och jag kommer stå utanför Game nattetid!! Softish! Till mig sa dom att dom skulle öppna 22. Har du hört något annat? Hur långt tidigare tänkte du vara där? Jag tycker absolut att vi ska höras lite mer innan spelsläppet. Typ MSN eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Kommer nog inte göra någon särskild big deal utav det, lite godis och kanske kanske lite cola. Men självklart ska jag sitta uppe hela natten och spela/glo igenom manulanen/artbooken. Redigerad 24 april, 2008 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 San Sao var så jävla gott! Det var den enda läsken jag verkligen gillade. Haha, effekterna var samma som te för Cyprez. Hahaha! Nu kom jag att tänka på denna dryck. San Sao alltså. Drack den för många år sedan, kommer knappt ihåg smaken. Måste nog köpa den igen om jag nu hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hahaha! Nu kom jag att tänka på denna dryck. San Sao alltså. Drack den för många år sedan, kommer knappt ihåg smaken. Måste nog köpa den igen om jag nu hittar den. Jag tror att den slutat att säljas... Överallt? Mao så tror jag att den inte längre produceras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Hahaha! Nu kom jag att tänka på denna dryck. San Sao alltså. Drack den för många år sedan, kommer knappt ihåg smaken. Måste nog köpa den igen om jag nu hittar den. Saknar den, den var så jävla god ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) laddar väll upp med en påse chips, en läsk, en soffa och nåra öl Och ett värmeelement!! Då det är så jävla kallt i mitt rum Har även löst penga problemet med o ha råd me ett åtmindstone xbox 360, då en polare ska köpa en moppe av mig imörn + att man har lite på ett sparkonto Redigerad 25 april, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Alltså, man kan ju inte äta chips och spela Xbox 360 / PS3 Samtidigt, kontrollen blir ju helt flottig. Det är ju bara jobbigt ! Själv så ska jag köpa massa snus, ett 10 pack cola burkar och lösgodis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Nu har jag plockat fram en solstol och ett par böcker att döda tid med så nu börjar köandet att närma sig http://hem.bredband.net/b244560/lm.JPG Redigerad 27 april, 2008 av kadotjes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Nu har jag plockat fram en solstol och ett par böcker att döda tid med så nu börjar köandet att närma sig http://hem.bredband.net/b244560/lm.JPG Ska du asa med katten också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kadotjes Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Crusader, Asamed katten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dorikin Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Var över en sväng till Finland igår och fick med mig en hel hög med lakrits å skit. "Råkade" snubbla in på Alko oxå så jag slipper vara törstig . Man måste ju vara i sympati med Niko när han krökar på "Beer Garden" i LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts