Robban380 Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 I förra gta visste polisen vart man var hela tiden, det skulle vart koolt i gta iv om dem leta efter en i stället eller vad säger ni Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 I förra gta visste polisen vart man var hela tiden, det skulle vart koolt i gta iv om dem leta efter en i stället eller vad säger ni Onödig topic, det kommer funka ungefär så. polisena har kontakt med varandra och tipsar varandra vart du kan befinna dig. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Onödig topic, det kommer funka ungefär så. polisena har kontakt med varandra och tipsar varandra vart du kan befinna dig. Tror jag. Ok visste inte de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Ok visste inte de Okej, du är förlåten om du slutar posta bilden på apan hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Okej, du är förlåten om du slutar posta bilden på apan hela tiden. Dåra jag har gort den själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Dåra jag har gort den själv Hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leo.GTA Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Sök på Youtube efter GTA IV, där finns det en film om ganska mycket i IV Faaast jag kommer inte ihåg vad den heter! Redigerad 27 mars, 2008 av Leo.GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 28 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Sök på Youtube efter GTA IV, där finns det en film om ganska mycket i IV Faaast jag kommer inte ihåg vad den heter! Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Tack Kan du inte lägga till bilden på apan som din avatar istället för att posta den i varenda inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Kan du inte lägga till bilden på apan som din avatar istället för att posta den i varenda inlägg? Ne, han är störtskön ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Kanske ska lära han? Han är ju ny. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Ne, han är störtskön ju. Men om han har den som avatar syns den ju i varje inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Eller så kan han använda den som signatur Redigerad 28 mars, 2008 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Han kan använda den som signatur OCH avatar, dubbelt så bra. OnT nu. Redigerad 28 mars, 2008 av Fireinthehole Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Eller så kan han väl ha den i varje post, skär er om det inte passar. Hoppas det blir bättre med poliserna i IV än de andra, t.ex följa med när man kör iväg i en bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Hoppas de reagerar när andra begår brott och inte är så jävla kåta på att skjuta Nikko Belic och ingen annan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Det var jävligt störande att i dom gammla spelen så kan vem som hellst slå en men så fort man slår tillbaka och det är en polis i närheten blir man wanted. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Och när Ballas skjuter mot en lägger länsman benen på ryggen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Kanske ska lära han? Han är ju ny. tack för att du sa de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Dåra jag har gort den själv Det har du inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts